کد خبر: 60836 A

رقابت اصغر فرهادی و هالیوودی‌ها در تلوراید

رقابت اصغر فرهادی و هالیوودی‌ها در تلوراید

جشنواره تلوراید با اعلام فهرست فیلم‌های حاضر در این دوره خود از فیلم «قهرمان» اصغر فرهادی به عنوان یکی از این فیلم‌ها یاد کرد.

ایران آرت: جشنواره فیلم تلوراید که امسال چهل و هشتمین دوره برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد برنامه‌های خود را اعلام کرد و از «قهرمان» فرهادی در کنار «سیرانو» جو رایت، «بلفاست» کنت برانا و «شاه ریچارد» راینالدو مارکوس گرین به عنوان فیلم های حاضر در این دوره از جشنواره نام برد.

از دیگر فیلم‌هایی که در این دوره جشنواره تلوراید حضور دارند «قدرت سگ» ساخته جین کمپیون، «دختر گمشده» اولین تجربه کارگردانی مگی جیلنهال، «دست خدا» ساخته پائولو سورنتینو و «اسپنسر» پابلو لارین هستند.

فیلم لارین یعنی «اسپنسر» که درباره زندگی پرنسس دایاناست پیش از آن در جشنواره ونیز به نمایش درمی‌آید و بعد راهی تلوراید می‌شود.

به گزارش مهر، در بخش مستند نیز فیلم‌هایی از فیلمسازان تحسین شده عرصه مستند چون تاد هینز با فیلم «زیرزمین مخملی»، لیزا هفورویتس با «اتومات»، لیز گاربوس با «تبدیل شدن به کاستو» و سم پولارد و رکس میلر با فیلم «شهروند خاکستر» خواهند بود.

علاوه بر این شماری از فیلم‌های حاضر در جشنواره کن امسال به این رویداد سینمایی هم می‌آیند که از جمله آنها می‌توان به «قهرمان» اصغر فرهادی، «جزیره برگمان» ساخته میا هانسن-لاو، «گاو» ساخته آندریا آرنولد و «موشک قرمز» ساخته شان بیکر اشاره کرد.

جولی هانت‌سینگر یکی از مدیران جشنواره امسال از این دوره به عنوان ترکیبی از امیدواری و شادی با تفاوت‌های بسیار و صداهای جدید یاد کرد.

جشنواره فیلم تلوراید در آمریکا از امروز ۲ سپتامبر کارش را شروع می‌کند و تا ششم (۱۱ تا ۱۵ شهریور) ادامه خواهد داشت.

اصغر فرهادی جشنواره فیلم تلوراید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین