کد خبر: 60844 A

جایزه مرد سال به آنتونی هاپکینز رسید/ توصیه‌های بحث برانگیز آقای بازیگر به جوانان

جایزه مرد سال به آنتونی هاپکینز رسید/ توصیه‌های بحث برانگیز آقای بازیگر به جوانان

این بازیگر ۸۳ ساله که دو جایزه اسکار را در کارنامه دارد می‌گوید اغلب هنرپیشگان «شکست‌خورده» جوانان را فریب می‌دهند.

ایران آرت: آنتونی هاپکینز به بازیگران جوان هشدار داده است که پول خود را برای کلاس‌های بازیگری به هدر ندهند. این بازیگر ۸۳ ساله که دو جایزه اسکار را در کارنامه دارد می‌گوید اغلب هنرپیشگان «شکست‌خورده» جوانان را فریب می‌دهند.

هاپکینز که از طرف مجله GQ جایزه «مرد سال» را دریافت کرده می‌گوید: «پول‌تان را به هدر ندهید. بازیگران شکست‌خورده‌ای هستند که خودشان را استاد نشان می‌دهند. یکی از دلایل جدایی من از «تئاتر ملی» همین بود – کارگردان خاصی داشتیم که به‌شدت سخت‌گیر بود. و این یکی از دلایل خشمگین شدنم بود. در روزهایی بود که بدبینی من رو به افزایش بود و به یکی از کارگردان‌ها هشدار دادم: «اگر یک بار دیگر با این لحن با من حرف بزنی مشتی به صورتت می‌زنم.» بدیهی است که دیگر از این کارها نمی‌کنم.»

هاپکینز ادامه می‌دهد: «یک بازیگر بسیار شناخته‌شده اینجا در لس‌آنجلس کلاس بازیگری برگزار می‌کند اما خودش ستاره نمایش است. همه دانشجویان پول خرج می‌کنند تا بنشینند و نمایش او را ببینند. روی صحنه می‌رود، بازی آن‌ها را قطع می‌کند، بی‌ادبی می‌کند. نه، این کار درست نیست.»

به گزارش ۳۰نما، این بازیگر ولزی اضافه می‌کند که کسب اسکار با فیلم «پدر» (The Father) نقطه روشن دیگری در کارنامه بازیگری‌اش بوده است. او که آوریل گذشته برای این جایزه در بخش بهترین بازیگر مرد نقش اول با «چادویک بوزمن» رقابت می‌کرد، صبح روز بعد از دریافت جایزه پیامی ویدیویی ارسال کرد و یاد ستاره «پلنگ سیاه» و «بلک باتم ما رینی» که آگست سال گذشته در سن ۴۳ سالگی درگذشت را گرامی داشت.

هاپکینز پیش‌تر فاش کرده بود که آکادمی اسکار از او درخواست کرده برای حضور مجازی در مراسم به لندن یا دوبلین برود اما با وجود خطر ابتلا به کووید تمایلی به این سفر نداشته و شب را آسوده به بستر رفته است: «بعد حدود ساعت پنج صبح گوشی موبایلم زنگ خورد. ایجنتم گفت: «تونی، دومین اسکارت را بردی.» باورم نمی‌شد. همگی بلند شدیم و جشن گرفتیم. پس از آن سخنرانی کوتاهی کردم و یاد چادویک بوزمن که بسیار زود از دنیا رفت را گرامی داشتم.»

 

آنتونی هاپکینز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین