کد خبر: 60882 A

آنجلینا جولی: از چنگ واینستین گریختم/ پاسخ منفی به اسکورسیزی

آنجلینا جولی: از چنگ واینستین گریختم/ پاسخ منفی به اسکورسیزی

جولی از برخورد با "هاروی واینستین" تهیه‌کننده رسوای هالیوود که در زندان به سر می‌برد، و در نتیجه آن نپذیرفتن بازی در فیلم "هوانورد" مارتین اسکورسیزی گفته است.

ایران آرت: آنجلینا جولی که این روزها درگیر نزاعی حقوقی با همسر سابقش "برد پیت" است تا حضانت فرزندانش را حفظ کند، به زودی در فیلم ابرقهرمانی "جاودانان" (Eternals) مارول دیده خواهد شد. این بازیگر ۴۶ ساله در مصاحبه با "گاردین" از برخورد با "هاروی واینستین" تهیه‌کننده رسوای هالیوود که در زندان به سر می‌برد، و در نتیجه آن نپذیرفتن بازی در فیلم "هوانورد" (Aviator) "مارتین اسکورسیزی" گفته است.

جولی که در سال ۱۹۹۸ وقتی ۲۱ ساله بود در کمدی رمانتیک "بازی با دل" (Playing by Heart) میرامکس بازی کرده، در پاسخ به این پرسش که اولین سرخوردگی او در صنعت فیلمسازی چه بوده می‌گوید: "خوب، تعجبی ندارد که [در برخورد با] هاروی واینستین. وقتی جوان بودم با او همکاری کردم." جولی می‌گوید موفق شده از چنگ واینستین بگریزد اما معتقد است که زنان اغلب در صورت لطمه نخوردن آزارهایشان را بی‌اهمیت نشان می‌دهند.

جولی می‌گوید:‌ "اگر خودتان را از اتاق خارج کنید، تصور می‌کنید که تلاشش را کرده اما موفق نشده، این‌طور نیست؟ اما حقیقت این است که آن تلاش و تجربه آن تلاش یک آزار جنسی است."

به گزارش 30نما، جولی در مورد اینکه در آن اتاق چه پیش آمده می‌گوید بدون تردید حقوقش ضایع شده است: "فراتر از یک اجازه بود، چیزی بود که باید از آن فرار می‌کردم. فاصله‌ام را با او حفظ کردم و به دیگران در موردش هشدار دادم. به یاد می‌آورم که به "جانی [لی میلر]" همسر اولم گفتم و او واکنشی عالی نشان داد و به گوش مردان دیگر رساند – اجازه ندهید دختران با او تنها شوند."

جولی می‌گوید نقشی کلیدی در فیلم "هوانورد" اسکورسیزی را به تهیه‌کنندگی وانستین نپذیرفته است: "پیشنهاد شد که در "هوانورد" بازی کنم اما پاسخ منفی دادم چون او در تولیدش مشارکت داشت. از آن پس دیگر هرگز با او همکاری یا ارتباط نداشتم. وقتی برد با او همکاری کرد برای من ناراحت‌کننده بود."

جولی اضافه می‌کند که در سال ۲۰۰۹ وقتی همسر سابقش پیت به فیلم "حرامزاده‌های بی‌شرف" (Inglorious Basterds) "کوئنتین تارانتینو" ملحق شده، با او مشاجره کرده است. در سال ۲۰۱۲ نیز، او از بازی پیت در فیلم "کشتار با لطافت" (Killing Them Softly) "اندرو دامینیک" ابراز نارضایتی کرده که باز هم با همکاری کمپانی واینستین به تولید رسیده بود: "در موردش مشاجره کردیم. البته که ناراحت‌کننده است."

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین