کد خبر: 60919 A

ببینید: جانی دپ روی فرش قرمز جشنواره دوویل

ببینید: جانی دپ روی فرش قرمز جشنواره دوویل

این بازیگر ۵۸ ساله یکشنبه شب (۵ سپتامبر) به فرانسه سفر کرد و روی فرش قرمز دیده شد.

ایران آرت: جانی دپ در مراسم اکران "شهر دروغ‌ها" (City of Lies) در جشنواره فیلم دوویل حاضر شد. این بازیگر ۵۸ ساله یکشنبه شب (۵ سپتامبر) به فرانسه سفر کرد و روی فرش قرمز دیده شد.

"شهر دروغ‌ها" در بخش "خارج از مسابقه" جشنواره به نمایش درآمده چرا که اولین بار در سال ۲۰۱۸ ایتالیا روی پرده رفته است. این فیلم قرار بود سپتامبر آن سال در سینماهای آمریکا اکران شود اما نمایش آن با شکایت مدیر لوکیشن از دپ به دلیل تعرض به او در حین فیلمبرداری لغو شد. در نهایت سابان فیلمز امتیاز "شهر دروغ‌ها" را خریداری کرد و به صورت محدود به نمایش درآورد.دپ پیش از اکران "شهر دروغ‌ها" در دوویل در نشست مطبوعاتی "گفتگو با جانی دپ" (Conversation with Johnny Depp) حضور پیدا کرد.

به گزارش 30نما، دپ به‌زودی در جشنواره سن سباستین جایزه دونوستیا را دریافت می‌کند. فیلمسازان زن اسپانیایی به اهدای این جایزه به دپ متهم به خشونت خانگی انتقاد کردند اما "خوزه لوییز ربوردینوس" دبیر جشنواره سن سباستین تجلیل از دپ را شایسته دانست.

ربوردینوس می‌گوید: "در زمانه حاضر، وقتی مجازات بدون محاکمه در شبکه‌های اجتماعی رواج پیدا کرده، ما همواره از دو اصل دفاع می‌کنیم که بخشی از فرهنگ و قوانین بوده است: فرض بی‌گناهی [تا زمان ثابت شدن جرم] و حق بازگشت [به جامعه]. با توجه به مدارکی که به دست ما رسیده، جانی دپ بازداشت نشده، و از سوی هیچ زنی به اعمال خشونت یا آزار متهم و محکوم نشده است. تکرار می‌کنیم: او از سوی هیچ مقامی در سیستم قضایی، به هیچ شکلی از خشونت علیه زنان متهم و محکوم نشده است."

جشنواره فیلم سن سباستین ۱۷ تا ۲۵ سپتامبر برگزار خواهد شد.


جانی دپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین