کد خبر: 60922 A

ناگفته‌های برد پیت درباره سبک لباس پوشیدنش/ هر چه سنم بالاتر می‌رود بیخیال‌تر می‌شوم

ناگفته‌های برد پیت درباره سبک لباس پوشیدنش/ هر چه سنم بالاتر می‌رود بیخیال‌تر می‌شوم

ستاره هالیوود که در ماه دسامبر ۵۸ ساله می‌شود، گفت اکنون این راحتی و کیفیت است که نحوه لباس پوشیدن او را تعیین می‌کند، نه مد روز.

ایران آرت: برد پیت در لباس پوشیدن بیش از هر چیز طرفدار تک‌رنگی، سادگی و راحتی است.

این برنده دو جایزه گلدن گلوب در مصاحبه‌ای جدید با مجله اسکوایر گفت که "پیرتر شدن" و "بدخلق‌تر شدن"، احساس او را درباره لباس‌هایی که می‌پوشد تغییر داده است.

"آدم پیرتر می‌شود، بدخلق‌تر می‌شود، و راحتی مهم‌تر می‌شود. فکر می‌کنم قضیه به همین سادگی است."

پیت قبل از فاش کردن این که طرفدار دوخت با کیفیت بالا است و به حسی که پوشاک بر تنش دارد توجه زیادی می‌کند، گفت: "اگر سبکی [در لباس پوشیدن] داشته باشم، شاید اسمش را بتوان بی‌سبکی گذاشت."

"لباس تک‌رنگ را دوست دارم، البته نه این که یکنواخت باشد. سادگی را دوست دارم. جزئیات دوخت را دوست دارم و حسی که دارد. اگر سبکی داشته باشم، این محور آن است."

به نقل از ایندیپندنت، بازیگر فیلم "روزی روزگاری" (Once Upon A Time) که در ماه دسامبر ۵۸ ساله می‌شود، گفت که اکنون این راحتی و کیفیت است که نحوه لباس پوشیدن او را تعیین می‌کند، نه مد روز.

"احساسی که یک دوربین لایکا (Leica) یا حسی که یک ساعت به آدم می‌دهد، دوست دارم. نمی‌خواهم ظاهرم جلب نظر کند. اما ظاهرم چیزی است که اگر نزدیک شوید، متوجه آن می‌شوید. از حسی خوشم می‌آید که لباس به آدم می‌دهد."

برد پیت

"برای من جزئیات دوخت لباس است که مهم است. دنبال کردن مد روز انرژی گزافی از آدم می‌گیرد. از تبلیغات در و دیوار بدم می‌آید و نمی‌خواهم بیلبورد تبلیغاتی باشم."

سادگی و در عین حال توجه به جزئیات که در این سال‌ها به عنوان سبک شخصی پیت شناخته شده است، او را در فهرست ۵۰ مرد خوش‌پوش سال ۲۰۲۰ مجله جی‌کیو قرار داده است.

این مجله سبک پیت را "گاه زمخت و مردانه، در عین حال دوستانه و دلپذیر، روزمره و ساده دست‌یافتنی و در عین حال جاذب" توصیف کرد.

گرایش پیت به لباس‌های گران و ماندگار نیز در آخرین کار او به عنوان چهره جدید کارزار تبلیغاتی پروفتو، شرکت سازنده قهوه‌ساز لوکس دلونگی، مشهود است.

ویدیویی تبلیغاتی، پیت را با کت شیک و مشکی لورا پیانا تصویر می‌کند که سوار بر موتورسیکلت به جمع‌آوری دانه‌های قهوه تازه می‌رود و بعد به خانه برمی‌گردد با استفاده از دستگاه دلونگی، برای خود کاپوچینویی درست کند.

گویا کت ترمه‌ای که در آن کلیپ ویدیویی بر تن دارد، یکی از لباس‌های خود پیت است که قصد دارد تا در دوران پیری از آن استفاده کند.

او به اسکوایر گفت: "اگر به ۸۶ سالگی برسم، آن را سوراخ سوراخ هم شده باشد، می‌پوشم. گران است، اما اگر بتوانم ۳۰ سال آن را بپوشم، در درازمدت گران نخواهد بود. خیلی ساده است. خیلی شیک است. از نگاه من عالی است."

 

برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین