کد خبر: 60974 A

اولین عکس‌ها از پرستاره‌ترین فیلم سال/ از دی‌کاپریو و جنیفر تا تیموتی و مریل استریپ در "به بالا نگاه نکن"

اولین عکس‌ها از پرستاره‌ترین فیلم سال/ از دی‌کاپریو و جنیفر تا تیموتی و مریل استریپ در "به بالا نگاه نکن"

"به بالا نگاه نکن" داستان دو ستاره‌شناس را دنبال می‌کند که توری مطبوعاتی برگزار می‌کنند تا به بشر هشدار دهند یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است.

ایران آرت: نت‌فلیکس از اولین تصاویر رسمی فیلم "بالا را نگاه نکن" (Don’t Look Up) به کارگردانی آدام مک‌کی و بازی جنیفر لارنس و لئوناردو دی‌کاپریو رونمایی کرد.

"به بالا نگاه نکن" داستان دو ستاره‌شناس را دنبال می‌کند که توری مطبوعاتی برگزار می‌کنند تا به بشر هشدار دهند یک سیارک در حال نزدیک شدن به زمین است. دیگر بازیگران این فیلم کمدی "تیموتی شلمی"، "کیت بلانشت"، "راب مورگان"، "هیمش پاتل"، "آریانا گرانده"، "ران پرلمن"، "متیو پری" و بسیاری دیگر خواهند بود. تولید این پروژه چندین مرتبه به دلیل پاندمی کووید-۱۹ با تأخیر مواجه شده بود.

مک‌کی بهار گذشته به "نیویورک تایمز" گفته بود داستان فیلم تازگی ندارد اما دارای طنزی تلخ است: "ایده‌اش چندان عجیب و شاهکار نیست – فیلمی در مورد یک فاجعه‌ی [طبیعی] که مردم لزوماً نمی‌خواهند فرارسیدنش را باور کنند. به کلیشه‌ی شهردار فیلم "آرواره‌ها" (Jaws) برمی‌گردد: "خیلی دوست داری ثابتش کنی، نه؟ و نامت را وارد نشنال جئوگرافیک کنی؟" داستان دو ستاره‌شناس میان‌رده و بی‌ریا است که مهم‌ترین اکتشاف زندگی‌شان را به وجود می‌آورند که همانا نزدیک شدن یک شهاب‌سنگ به سمت زمین است. باید به همه هشدار دهند و مصاحبه‌های مطبوعاتی انجام دهند. داستان حضور آن‌هاست در شبکه‌ای اجتماعی معادل توییتر. در چشم‌انداز سیاسی. برنامه‌های تلویزیونی گفتگو-محور و اینکه چگونه به آن‌ها نگاه می‌کنند. داستان دی‌کاپریو و لارنس و راب مورگان است که تلاش می‌کنند به دنیا هشدار دهند. من یک کمدی تلخ می‌دانمش."

به بالا نگاه نکن 4

به گزارش 30نما، مک‌کی در رابطه با بازی گرفتن از دو ستاره درخشان هالیوود به "اینترتینمنت ویکلی" می‌گوید: "جنیفر را مدتی است که می‌شناسم. یکی از اولین ملاقات‌های ما در لس‌آنجلس در هفده یا هجده سالگی‌اش و اولین فیلمش با من بود. او فیلم "برادران ناتنی" (Step Brothers) را می‌پرستید، بنابراین وقتی ایجنت‌هایش از او پرسیده‌اند دوست دارد با چه کسی ملاقات کند… احتمالاً از شنیدن "همان که "برادران ناتنی" را ساخته" خوشحال نشده‌اند."

به بالا نگاه نکن 2

این کارگردان در مورد بازی "کریس اوانز" در این فیلم اضافه می‌کند: "کریس اوانز نقش کوچکی در فیلم دارد. بسیار مضحک است. فاش نمی‌کنم که چه نقشی را بازی می‌کند اما در فیلم ظاهر خواهد شد."

"بالا را نگاه نکن" ۱۰ دسامبر در سالن‌های سینما و ۲۴ دسامبر ۲۰۲۱ از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.


به بالا نگاه نکن 3

dont-look-up-7

به بالا نگاه نکن

مریل استریپ جنیفر لارنس دی کاپریو نتفلیکس تیموتی شالامی آدام مک کی به بالا نگاه نکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین