کد خبر: 61111 A

انصراف جنیفر انیستون از حضور در امی

انصراف جنیفر انیستون از حضور در امی

این بازیگر ۵۲ ساله دوشنبه این هفته به کیمل گفت: "نمی‌روم. حضور در مراسم برای من هنوز یک گام بلند است. مثل نوزادها قدم برمی‌دارم."

ایران آرت: جنیفر انیستون در مصاحبه با "جیمی کیمل" می‌گوید در مراسم اهدای جوایز امی هفتاد و سوم حضور پیدا نخواهد کرد. این بازیگر ۵۲ ساله دوشنبه این هفته به کیمل گفت: "نمی‌روم. حضور در مراسم برای من هنوز یک گام بلند است. مثل نوزادها قدم برمی‌دارم."

بازیگر سریال "برنامه صبحگاهی" (The Morning Show) اپل تی‌وی+ در حالی چنین ادعایی می‌کند که مراسم امی یکشنبه آینده به صورت حضوری و غیرمجازی در لس‌آنجلس برگزار خواهد شد. سال گذشته امی هفتاد و دوم به شکل مجازی برگزار شده بود اما امسال گروه محدودی از نامزدها در سالن مایکروسافت لس‌آنجلس گرد هم می‌آیند. انیستون سال گذشته در مراسم امی با اجرای کیمل حاضر شده بود.

به گزارش 30نما، انیستون امسال برای ویژه برنامه "دوستان: تجدید دیدار" (Friends: The Reunion) نامزد امی است می‌گوید "بن وینستون"‌ کارگردان این عنوان تلویزیونی جایزه احتمالی را در بخش بهترین ویژه برنامه ترکیبی دریافت خواهد کرد. ویژه برنامه "دوستان" که از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش شد با "۸:۴۶ دیو شپل"، "بو برنهام: درون" نت‌فلیکس، "همیلتون" دیزنی+، "ویژه برنامه بال غربی" و "یوتوپیای آمریکایی" رقابت می‌کند.

انیستون از ابتدای پاندمی در مورد رعایت مسائل بهداشتی ابراز نگرانی می‌کند. او ژوئن ۲۰۲۰ به دنبال‌کنندگانش در اینستاگرام توصیه کرد که برای جلوگیری از گسترش ویروس همچنان به پوشیدن ماسک ادامه دهند. این بازیگر در مصاحبه جنجالی دیگری به "این‌استایل" گفته بود: "باعث تأسف است. به صورت هفتگی چند نفر که [با زدن واکسن] مخالفت کرده‌اند و یا فاش نمی‌کنند که واکسیه‌شده‌اند یا نه را از دست می‌دهم، و این تأسف‌آور است. فکر می‌کنم وظیفه اخلاقی و حرفه‌ای شماست که دیگران را آگاه کنید، چون قرار نیست هر روز از ما تست بگیرند."

 

جیمی کیمل جنیفر انیستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین