کد خبر: 61118 A

درگذشت کمدینی که ۹ سال به چهره مرگ نگاه کرد و خندید

درگذشت کمدینی که ۹ سال به چهره مرگ نگاه کرد و خندید

نورم مک‌دونالد در سن ۶۱ سالگی درگذشت. در پی این اتفاق، هالیوود به مک‌دونالد که سالها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد ادای احترام کرد.

ایران آرت: نورم مک‌دونالد ستاره سابق "اجرای زنده شنبه شب" (Saturday Night Live) پس از بیش از نه سال مبارزه پنهان با سرطان درگذشت. در بیانیه نمایندگان مک‌دونالد آمده است: "او به طنزپردازی‌اش افتخار می‌کرد. هرگز تمایل نداشت ابتلایش به سرطان بر نحوه واکنش مخاطبین یا عزیزانش تأثیر بگذارد. نورم یک طنزپرداز ناب بود."

درگذشت این کمدین که سه‌شنبه این هفته تأیید شد با موجی از واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است. "سث روگن" پرچم‌دار ادای احترام به مک‌دونالد بود و در صفحه توییتر خود نوشت: "آه لعنتی. یکی از هواداران نورم مک‌دونالد بودم و وقتی بازیگری را شروع کردم سعی می‌کردم از او تقلید کنم. تا دیروقت بیدار می‌ماندم تا شوهای شبانه او را ببینم. خنده‌دارترین مهمان تاریخ [شوهای شبانه] بود. امروز یک غول کمدی را از دست دادیم. یکی از بهترین‌های تاریخ. روحت شاد."

به گزارش 30نما، "جان استوارت" مجری شوهای شبانه اضافه می‌کند: "هیچ‌کس نمی‌توانست مثل نورم مک‌دونالد یخ شما را آب کند. منحصر به فرد و مضحک بود. لعنت به سرطان."

"استیو مارتین" می‌نویسد: "نورم مک‌دونالد را دوست داشتیم. یکی از بهترین‌ها بود."

"ادگار رایت" می‌گوید: "یکی از اعتیاد‌آورترین حفره‌های خرگوشی که در اینترنت می‌شد به آن پناه برد حضور نورم مک‌دونالد در شوهای گفت‌وگو محور بود. بابت همه خنده‌ها متشکریم نورم، از رفتنت ناراحت شدیم."

"جیم کری" می‌نویسد: "دوست عزیزم نورم مک‌دونالد پس از ۱۰ سال مبارزه شجاعانه درگذشت. یکی از گران‌بهاترین جواهرات ما بود. یک نابغه کمدی روراست و دلیر. دوستش دارم."

کمدین نورم مک دونالد اجرای زنده شنبه شب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین