کد خبر: 61194 A

روایت کریستن استوارت از بازی در نقش پرنسس دایانا

روایت کریستن استوارت از بازی در نقش پرنسس دایانا

استوارت زمانی که پیشنهاد شد در نقش پرنسس دایانا بازی کند را این چنین به یاد می‌آورد: "به نحوی بدون فکر کردن و بسیار غیرمسئولانه، گفتم: "بله، قطعاً." ممکن بود فیلم را خراب کنم."

ایران آرت: در حالی که اغلب بازیگران پیش از خواندن فیلمنامه نقشی را قبول نمی‌کنند، "کریستن استوارت" اعتراف می‌کند که یکی از چالش‌برانگیزترین نقش‌های دوران بازیگری خود را بدون خواندن فیلمنامه پذیرفته است.

استوارت که در "اسپنسر" (Spencer) به کارگردانی "پابلو لارایین" نقش "پرنسس دایانا" را بازی کرده در جشنواره تورنتو می‌گوید: "[لارایین] با گوشی موبایل من تماس گرفت. در ابتدا فیلمنامه را نخوانده بودم و او فقط ایده‌ای را مطرح کرد و گفت می‌خواهد فیلمی با لحنی شاعرانه و عجیب در مورد دایانا بسازد، و پرسید آیا اصلاً تمایلی به بازی در چنین نقشی دارم یا نه – پیش از اینکه فیلمنامه را بفرستد."

استوارت به یاد می‌آورد: "به نحوی بدون فکر کردن و بسیار غیرمسئولانه، گفتم: "بله، قطعاً." ممکن بود فیلم را خراب کنم."

به گزارش 30نما، اما لارایین سابقه گرفتن بازی‌های منحصر به فرد از بازیگران زن در نقش شخصیت‌های شناخته‌شده را داشت. او "ناتالی پورتمن" را در فیلم "جکی" (Jackie) به "جکی کندی" تبدیل کرد و از این حیث به‌شدت ستایش شد. "جکی" زندگی "جکی کندی" را چند روز پس از ترور "جان اف. کندی" رئیس جمهور آمریکا به تصویر کشید و پورتمن را نامزد اسکار کرد.

فیلم "اسپنسر" نیز بر روزهایی تمرکز می‌کند که به جدایی دایانا از "پرنس چارلز" شد. استوارت اضافه می‌کند: "می‌دانستم که ارائه بازی بی‌نقص در این نقش ممکن نیست. یا دست کم راحت‌تر این است که مرعوب یا وحشت‌زده نشد. فقط می‌توانستم نسخه خودم از آن شخصیت را نشان دهم و امیدوار باشم که اگر همه‌چیز را در موردش بدانم، و در او غرق شوم، و به نحوی با او درهم بیامیزم، و به شکلی غریب هم خودم باشم و هم او، بهترین نسخه از شخصیتش خواهد شد."

استوارت می‌گوید معتقد است که "پرنسس دایانا" مادری عالی بوده است: "در محافظت از خودش چندان خوب عمل نمی‌کرد، اما در محافظت از فرزندانش کارش عالی بود. اگر این موضوع را به درستی درک نکنید، او را به درستی درک نکرده‌اید."

"اسپنسر" ۵ نوامبر در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

کریستن استوارت اسپنسر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین