ایران آرت: سریال جدید "خاندان اژدها" به اتفاقات ۲۰۰ سال قبل از سریال اصلی "بازی تاج و تخت" می‌پردازد و پیش‌زمینه خاندان تارگریِن را به تصویر می‌کشد. 

این سریال بر اساس رمان "آتش و خون" نوشته "جورج آر.آر مارتین" در ۱۰ قسمت ساخته شده و "پدی کانسیداین"، "اما دارسی"، "اولیویا کوک"، "مت اسمیت"، "ریس ایفانز"، "ایو بست" و "سونویا میزونو" از جمله بازیگران این سریال هستند.

به گزارش ایسنا، سریال "خاندان اژدها" که در فصل تابستان در بریتانیا مقابل دوربین رفت از جمله تولیداتی بود که ساخت آن به دلیل شرایط کرونایی با وقفه‌ای کوتاه مواجه شد اما پس از دو روز ساخت آن از سر گرفته شد. 

سریال هشت‌ فصلی "بازی تاج و تخت" بر اساس مجموعه رمان‌های "ترانه یخ و آتش" نوشته "جورج آر.آر. مارتین" با کسب جوایز فراوان به یکی از موفق‌ترین سریال‌های تمام دوره‌ها تبدیل شد. مجموعه رمان‌های نوشته "مارتین" بخش قابل توجهی از شهرت خود را به این سریال مدیون است که بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۹ از شبکه HBO در قالب ۷۳ قسمت منتشر شد.

 

کد خبر: 61585 |

اولین تیزر از پیش‌درآمد بازی تاج و تخت/ خاندان اژدها دیدنی شد

این سریال بر اساس رمان "آتش و خون" نوشته "جورج آر.آر مارتین" در ۱۰ قسمت ساخته شده و پدی کانسیداین، اما دارسی، اولیویا کوک، مت اسمیت، ریس ایفانز، ایو بست و سونویا میزونو از جمله بازیگران این سریال هستند.

ارسال نظر