کد خبر: 61728 A

علاقه شدید ستاره‌های هالیوود به گروه بی‌تی‌اس

علاقه شدید ستاره‌های هالیوود به گروه بی‌تی‌اس

جان سینا، آریانا گرانده و جرد لتو از جمله دیگر سلبریتی‌هایی‌اند که پیش‌تر به گروه بی‌تی‌اس ابراز علاقه کرده‌اند.

ایران آرت: چو یئو-جئونگ بازیگر فیلم "انگل" (Parasite) می‌گوید لئوناردو دی‌کاپریو یکی از هواداران گروه پاپ بی‌تی‌اس است. چو در یکی از قسمت‌های برنامه "اجرای زنده شنبه شب کره" (Saturday Night Live Korea) گفت‌وگویی با دی‌کاپریو در مراسم اسکار سال ۲۰۲۰ را به یاد آورده است.

چو می‌گوید: "[دی‌کاپریو] درست لحظه‌ای پیش از آنکه روی صحنه بروم و جایزه را بگیرم من را گیر آورد. او برای آن پیروزی به من تبریک گفت. از او پرسیدم آیا بی‌تی‌اس را می‌شناسد. گفت آهنگ "خون، عرق و اشک" را دوست دارد." چو در ادامه می‌گوید دی‌کاپریو او را با "یون یو-جونگ" بازیگر "میناری" (Minari) اشتباه گرفته و شماره موبایل او را خواسته است.

"جان سینا"، "آریانا گرانده" و "جرد لتو" از جمله دیگر سلبریتی‌هایی‌اند که پیش‌تر به گروه بی‌تی‌اس ابراز علاقه کرده‌اند. این گروه به‌تازگی با کلدپلی در قطعه "دنیای من" که به صدر فهرست ۱۰۰ آهنگ برتر بیلبورد راه پیدا کرد همکاری کرده است.

به گزارش 30نما، دی‌کاپریو که دسامبر آینده در فیلم پرستاره "بالا را نگاه نکنید" به کارگردانی "آدام مک‌کی" در مقابل "جنیفر لارنس" دیده خواهد شد، در جریان برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی صحنه‌ای از فیلم "رفتگان" (The Departed) "مارتین اسکورسیزی" را "یکی از به‌یادماندنی‌ترین" لحظات دوران بازیگری خود خوانده است.

"رفتگان" این هفته پانزدهمین سالگرد اکرانش را جشن می‌گیرد. این درام جنایی سومین فیلم مشترک دی‌کاپریو با اسکورسیزی بود و او نقش "بیلی کاستیگان" را بازی کرد. این شخصیت یک پلیس مخفی بود که وظیفه داشت به گروه خلافکاران جنوب بوستون نفوذ کند.

اسکورسیزی برای نقش "فرانک کاستلو" که رهبر گروه خلافکار بود "جک نیکلسون" را برگزید و باعث شد لحظه‌ای فراموش‌نشدنی برای دی‌کاپریو در مقابل او خلق شود. در این صحنه شخصیت نیکلسون به دی‌کاپریو می‌گوید مشکوک شده که یک جاسوس در میان اعضا نفوذ کرده است.

دی‌کاپریو در کنفرانس مطبوعاتی می‌گوید: "چند صحنه وجود داشت که در آن‌ها هیچ نمی‌دانستم چه پیش خواهد آمد. یکی از آن صحنه‌های خاص… به یاد می‌آورم که جک [نیکلسون] با مارتی حرف می‌زد چون می‌گفت به نظرش به اندازه کافی ترسناک نمی‌آید."

دی‌کاپریو ادامه می‌دهد: "یکی از آن صحنه‌های میز بود. یکی از به‌یاد‌ماندنی‌ترین لحظات زندگی‌ام به عنوان یک بازیگر. جک نقش کوتاهی داشت، صحنه‌هایش را بازی کرد و رفت، اما بدون تردید پرتنش‌ترین لحظات فیلم برای من بود." این بازیگر ۴۶ ساله می‌گوید "به عنوان یک انسان، به عنوان یک فرد، خاطراتی دارم که هرگز فراموش نمی‌کنم."

اسکورسیزی تنها اسکار بهترین کارگردانی خودش را با "رفتگان" کسب کرده است، فیلمی که دی‌کاپریو با آن نامزد اسکار نشد. در همان سال، او با "الماس خونین" (Blood Diamond) نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد بود اما در این بخش "فورست ویتاکر" با "آخرین پادشاه اسکاتلند" (The Last King of Scotland) به پیروزی رسید.

 

لئوناردو دی کاپریو جرد لتو آریانا گرانده جان سینا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین