کد خبر: 61732 A

از شکستن رکورد مهران رجبی تا معرفی بهترین بازیگر زن طنز ایران

از شکستن رکورد مهران رجبی تا معرفی بهترین بازیگر زن طنز ایران

بازیگر سریال "متهم گریخت" می‌گوید از نگاه او بهترین بازیگر زن طنز سریال‌های ایرانی شقایق دهقان است. او همچنین از رکوردی که خودش شکسته سخن گفت.

ایران آرت: مجید شهریاری، بازیگر سریال های "متهم گریخت" و "خانه به دوش" داستان حضورش در این دو سریال طنز به کارگردانی رضا عطاران را روایت کرد.

مجید شهریاری درباره آشنایی با اکبر عبدی و اجرای تئاتر توضیح داد: آقای عبدی پنج روز از من بزرگتر است، وقتی هنوز انقلاب نشده بود برای مردم استنداپ کمدی اجرا می کردیم و از آن جا با هم رفیق شدیم. بعدها من پیشنهادی برای کار در تئاتر شهر داشتم اما به خاطر اختلافات خانوادگی به من اجازه ندادند در تئاتر شهر فعال شوم ولی این حوزه را رها نکردم و وقتی به استقلال رسیدم خودم دوباره شروعش کردم. بعد از اجرا نکردن آن استنداپ ها هم درگیر سربازی و ازدواج شدم. حالا ۳۳ سال است که همه چیز را رها کرده و در تئاترهای آزاد کار می کنم اما به خاطر وضعیت کرونا دو سالی است که فرجام کارهایم نامشخص بوده و از این وضعیت خسته شده ام. روزی یک تئاتر را هرشب اجرا می کردیم و این تئاتر را ۹۰۰ شب اجرا کردیم. از لاله زار تئاتر را شروع کردم همه می گفتند در لاله زار کسی آمده که هم تئاتر بازی می کند و هم می خواند.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: اکبر عبدی و رضا عطاران از بازیگرانی هستند که آن ها را بسیار دوست دارم و بخش زیادی از زندگی کاری خودم را مدیونشان هستم. چون "ساختمان پزشکان" را کار کرده ام به نظرم بهترین بازیگر زن طنزپرداز شقایق دهقان است. اینکه از بین کارهایم یکی را انتخاب کنم بسیار سخت است اما از کارهای طنزم "متهم گریخت" را دوست دارم.

رکورد مهران رجبی را شکستم

شهریاری درباره فعالیت های اخیرش گفت: سر سریالی به کارگردانی آرش معیریان هستم که کاری طنز است. آرامش وجود معیریان در کل گروه پخش می شود و فضای خوبی را برای بازیگران به وجود می آورد. یک پروژه دیگر هم هست که باید برای کار در آن به شیراز بروم. در یک دهه اخیر رکورددار تعداد کار هستم، در ابتدا مهران رجبی رکورددار بود اما من رکورد او را هم شکستم و از سال ۷۳ تا کنون ۲۲۶ فیلم کار کردم.

به شوخی های امیر غفارمنش خیلی می خندم

وی اظهار کرد: به شوخی های امیرغفارمنش خیلی می خندم. جدیدا هم کاری با هم تولید کرده ایم به اسم "راز قلعه" که اکران خصوصی دارد و مثل کار "هشتگ خاله سوسکه" است. برنامه های پلتفرم ها فیلم هایمان را در دسترس تر کرده و باعث شده مخاطبان بیشتری ما را ببینند. من در هشتگ خاله سوسکه با آقای مسلمی نقش زیادی داشتم و چون به روز، طنز، موزیکال بود و بازیگرانش بزرگ بودند خیلی جذاب بود.

مافیای هنر بسیار قوی است

بازیگر "متهم گریخت" درباره مافیای هنر اظهار کرد: اینکه پول بازیگر را بخورند مشکل بسیار مهمی است که در کار ما دیده می شود. مافیای هنر بسیار قوی است و اگر قرار باشد نگذارند شما به جایی برسید راهتان را می برند؛ سر کاری رفته بودم مراحل اولیه انجام شده بود و همه عوامل هم راضی بودند، درخواست دادند که یک نفر را وارد پروژه کنند او گفت من هم کار می کنم اما همه انتخاب بازیگر و کارها با خودم است و همین شد که همه ما کنار گذاشته شدیم.

 

شقایق دهقان مهران رجبی سریال طنز مجید شهریاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین