کد خبر: 61811 A

درآمد باورنکردنی سریال پایتخت از پیام‌های بازرگانی

درآمد باورنکردنی سریال پایتخت از پیام‌های بازرگانی

رییس سازمان سینمایی اوج، در یک نشست خبری، از کمک ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی به فصل پنجم "پایتخت" و درآمد ۱۸۳ میلیارد تومانی آگهی‌های این سریال خبر داد.

ایران آرت: نشست خبری احسان محمدحسنی، رییس سازمان هنری رسانه‌ای اوج، امروز (یکشنبه ۲۵ مهر) برگزار شد.

در این نشست محمدحسنی درباره همکاری اوج با "پایتخت" و انتقادات از آن فصل سریال گفت: "خاطره‌ای از روزهای سخت "پایتخت۵" بگویم که بد نیست. بسیاری از دوستان اثر را پیش از اتمام قضاوت کردند. یادم می‌آید که جلسه‌ای در جایی بود که خیلی از مسئولان عالی بودند. عزیز عالی‌رتبه‌ای که همه او را می‌شناسید، در آن زمان که قسمت بالن‌سواری پایتخت پخش شده بود، به سریال حمله کرد و گفت فساد را در این سریال ترویج داده‌اید و ادامه داد اگر یک روز به فعالیتم مانده باشد، بچه‌های اوج را پایین می‌کشم. گفتم مصداق‌تان چیست؟ گفت مشروب خوری را در بالن مطرح کردید، گفتم در بالن تعارف می‌کنند اما اولین‌بار است که در رسانه ملی می‌شنویم که خانواده معمولی می‌گویند این نجسی است. این تبلیغ مشروب‌خواری است؟

رییس سازمان هنری رسانه‌ای اوج بیان کرد: به ما می‌گفتند تبلیغ گردشگری ترکیه را می‌کنید، اما ما نشان دادیم که فرودگاه، کوچه‌های کثیف آن‌جا ناامن است، یعنی پشت ظاهر بزک کرده آن‌جا خطراتی وجود دارد." 

او ادامه داد: "بچه‌های "پایتخت" پس از فصل ۴، کمی ناامید شده بودند و برای ساخت فصل ۵، ما رقمی حدود ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به آن‌ها کمک کردیم وبازدهی مالی حاصل از تبلیغاتش، ۱۸۳ میلیارد تومان بود. برای فصل ششم هم خواستیم با آن‌ها همکاری کنیم که فرصت پیش نیامد."

 

پایتخت پایتخت 7
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین