کد خبر: 61855 A

گل گدوت: نمی‌خواستم زن شگفت‌انگیز باشم/ گلایه‌های خانم ستاره

گل گدوت: نمی‌خواستم زن شگفت‌انگیز باشم/ گلایه‌های خانم ستاره

کارگردان "لیگ عدالت" گدوت را وادار می‌کند دیالوگ‌هایی که دوست نداشته را به زبان آورد، او را تهدید کرده که به بازیگری او لطمه وارد خواهد کرد و اظهارات ناخوشایندی در مورد "پتی جنکینز" کارگردان "زن شگفت‌انگیز" بیان کرده است.

ایران آرت: گل گدوت در مصاحبه جدیدی با "ال" فاش کرده است که از نحوه برخورد "جاس ویدون" کارگردان جانشین "زک اسنایدر" در "لیگ عدالت" دی‌سی "بهت‌زده" و "گیج" شده وقتی که در مورد شخصیت "زن شگفت‌انگیز" در فیلمنامه ابراز نگرانی کرده است.

"هالیوود ریپورتر" در ماه آوریل امسال گزارش داده بود که ویدون رفتارهای زننده‌ای از خود نشان داده وقتی که گدوت دیالوگ‌های جدید "زن شگفت‌انگیز" را زیر سؤال برده است. در آن گزارش آمده بود که "بزرگ‌ترین برخورد… زمانی اتفاق می‌افتد که ویدون گدوت را وادار می‌کند دیالوگ‌هایی که دوست نداشته را به زبان آورد، او را تهدید کرده که به بازیگری او لطمه وارد خواهد کرد و اظهارات ناخوشایندی در مورد "پتی جنکینز" کارگردان "زن شگفت‌انگیز" (Wonder Woman) بیان کرده. فیشر نمی‌پذیرد که در خصوص این مشاجره با گدوت اظهار نظر کند، اما یکی از شاهدین در محل فیلمبرداری که بعدها در تحقیقات [وارنرمیدیا] مشارکت کرده، می‌گوید پس از آن برخورد، "جاس افتخار می‌کرد که گل را سر جای خود نشانده. او به گدوت گفت که نویسنده فیلم است و بازیگر باید خفه شود و جملاتش را بگوید و [اگر بخواهد] می‌تواند کاری کند که در فیلم احمقانه به نظر برسد.""

گدوت پاییز گذشته در مصاحبه با "لس‌آنجلس تایمز" گفت بود تجربه چندان خوشایندی با ویدون نداشته است: "خوشحالم که ری آمد و حرفش را زد. وقتی با جاس ویدون فیلمبرداری می‌کردند من کنار آن‌ها نبودم – تجربه‌ی خودم را با او داشته‌ام که بهترین تجربه‌ی ممکن نبود، اما مشکل را برطرف کردم و وقتی اتفاق افتاد به مدیران ارشد گزارش دادم و به آن رسیدگی کردند. اما خوشحالم که ری آمد و حرفش را زد."

به گزارش ۳۰نما، گدوت حالا در مصاحبه با "ال" آن برخورد با ویدون را به یاد آورده و می‌گوید: "به محض اینکه آن اتفاق افتاد به‌شدت آزرده شدم. اما باید بگویم که مدیر برادران وارنر قضیه را مدیریت کرد. اگر به آن نیت خیرخوانه‌ای که من داشتم فکر کنید… شما هم گیج خواهید شد چون باور نمی‌کردید که آن حرف‌ها را در پاسخ شنیده‌اید. اگر به من این حرف‌ها را زده، پس به بسیاری دیگر هم زده."

گدوت اضافه می‌کند: "آیا اگر یک مرد بودم همین حرف‌ها را به من می‌زد؟ نمی‌دانم. هرگز نخواهیم دانست. اما احساس انصاف من بسیار قوی است. از نحوه حرف زدنش با من به‌شدت بهت‌زده شدم. اما به‌هرحال هرچه که بود تمام شد."

"ری فیشر" دیگر بازیگر "لیگ عدالت" نیز کارگردان "لیگ عدالت" را به رفتارهای "تهوع‌آور" و "غیرحرفه‌ای" متهم کرده و می‌گوید مدیران وارنر فضا را برای به وجود آمدن چنین رفتارهایی مهیا کرده‌اند.

گدوت در بخش دیگری از مصاحبه با "ال" می‌گوید تا مرز جدایی از "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" (Wonder Woman 1984) پیش رفته است: "اگر مثل بازی با کارت به آن نگاه کنید، می‌بینید که دست من بهتر بود. می‌خواستم مرتکب اشتباه شوم و در "زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴" بازی نکنم اگر دستمزد منصفانه‌ای پرداخت نمی‌کردند."

 

گل گدوت زن شگفت انگیز زن شگفت انگیز ۲
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین