کد خبر: 62021 A

ضبط «خاطرات خانه‌ای که...» به پایان راه رسید

ضبط «خاطرات خانه‌ای که...» به پایان راه رسید

«خاطرات خانه‌ای که …» یک ساعت آخر زندگی یک خانواده ۵ نفره کرمانشاهی را به تصویر می‌کشد که براثر بمباران ۴ نفر از آنها کشته می‌شوند و یک نفر باقی مانده سال‌ها خاطرات و غم دوری بقیه اعضای خانواده را با خود به دوش می‌کشد.

ایران آرت: امین اشرفی کارگردان نمایش «خاطرات خانه‌ای که…» که به تازگی اجرای خود را در تماشاخانه سرو به پایان رسانده است، گفت: نمایش «خاطرات خانه‌ای که…» که اجرای خود را از اوائل تیرماه در تماشاخانه سرو آغاز کرده بود یکشنبه دوم آبان ماه به کار خود پایان داد. البته نمایش به دلیل گسترش کرونا مدتی متوقف شد و از ۲ هفته قبل مجدداً اجرای خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، وی درباره استقبال از نمایش عنوان کرد: به دلیل شرایط موجود استقبال خیلی رضایت بخش نبود اما چون در روزهای پایانی شاهد استقبال بیشتری از جانب مخاطبان بودیم به نظر می‌رسید اگر امکان تمدید اجرا وجود داشت کار نسبت به اوائل اجرا بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می‌گرفت اما گروه دیگر امکان ادامه اجراها را نداشت و از طرف دیگر خود من نیز درگیر ضبط فیلم تئاتر بودم.

اشرفی در پایان با اشاره به ضبط فیلم این نمایش یادآور شد: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس قرار است نمایش‌های برگزیده جشنواره تئاتر مقاومت را برای تبدیل به فیلم‌تئاتر ضبط کند که کار ما نیز یکی از همین آثار است. ضبط این نمایش امروز ۴ آبان ماه انجام می‌گیرد که به احتمال زیاد از طریق تلویزیون تئاتر ایران پخش خواهد شد.

«خاطرات خانه‌ای که …» یک ساعت آخر زندگی یک خانواده ۵ نفره کرمانشاهی را به تصویر می‌کشد که براثر بمباران ۴ نفر از آنها کشته می‌شوند و یک نفر باقی مانده سال‌ها خاطرات و غم دوری بقیه اعضای خانواده را با خود به دوش می‌کشد. این خانواده روزگار خوشی را در کنار هم سپری می‌کنند، آنها در التهاب روزهای جنگ در کنار هم جمعه‌ها ناهار کباب می‌خورند تا این‌که در یکی از همین جمعه‌ها بمب جنگنده‌های بعثی روی سر آنها هوار می‌شود...

 

تماشاخانه سرو کرونا تله تاتر امین اشرفی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین