کد خبر: 62152 A

کره جنوبی برای بازگشت مردم به سینما میلیون ها دلار هزینه کرد

 کره جنوبی برای بازگشت مردم به سینما میلیون ها دلار هزینه کرد

ایران آرت: شورای فیلم کره جنوبی از ارائه بسته حمایتی ۱۰.۴ میلیون دلاری برای صدور بلیت‌های تخفیف دار و بازگشت رونق به سینماهای این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، شورای فیلم کره‌جنوبی که یک نهاد دولتی است قرار است بودجه ۱۰.۴۳ میلیون دلاری از اول ماه نوامبر برای ارائه بلیت‌های تخفیف‌دار به مخاطبان سینمای این کشور ارائه دهد و در هر هفته می‌تواند ۲۵ درصد از بودجه را به این امر اختصاص دهد. 

این تخفیف‌ها برای استفاده از ۵۲۱ مجموعه سینمایی در کره‌جنوبی از جمله پردیس‌های سینمایی، سینماهای زنجیره‌ای و همچنین سالن‌های کوچک نمایش‌دهنده فیلم‌های هنری قابل استفاده خواهد بود. 

هر فردی می‌تواند هفته‌ای یکبار و در هر نوبت دو بلیت تخفیف‌دار برای تماشای فیلم در سینماهای کره جنوبی دریافت کند. 

واکسیناسیون سریع و کامل علیه ویروس کرونا در کره جنوبی تاکنون شامل بیش از ۷۰ درصد از جمعیت تقریبا ۵۱ میلیونی این کشور شده است و دولت اکنون در نظر دارد ۸۰ درصد از جمعیت این کشور را تا پایان نوامبر به صورت کامل واکسینه کند. محدودیت های فاصله گذاری اجتماعی در ماه اخیر کاهش یافته است و سینماها اکنون می توانند تا نیمه شب باز بمانند.

سینماداران کره جنوبی نیز اعلام کرده‌اند افرادی که به صورت کامل واکسن کرونا دریافت کرده‌اند می‌توانند در سالن‌های سینما از مواد خوراکی استفاده کنند و حتی می‌توانند بدون فاصله گذاری اجتماعی در کنار هم به تماشای فیلم بنشینند. 

فیلم جدید و ابرقهرمانی «ابدی‌ها» ساخته «کلوئی ژائو» قرار است به سوم نوامبر در کره جنوبی اکران شود که در آن «دون لی» بازیگر کره‌ای یکی از بازیگران آن است و به همین دلیل تاکنون ۴۶ درصد از بلیت‌های این فیلم رزرو شده‌اند. 

 

کره جنوبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین