کد خبر: 62328 A

امیر علی دانایی، مژده لواسانی، حمید رضا پگاه در احوالپرسی پاییزی یک شبکه

امیر علی دانایی، مژده لواسانی، حمید رضا پگاه در احوالپرسی پاییزی یک شبکه

شبکه دو سیما فصل هفتم «هزار راه نرفته»، «رخ به رخ»، «بسته پیشنهادی»، «احوالپرسی»، «اتاق صفر و یک» و... را به جدول پخش خود اضافه کرده است.

ایران آرت: شبکه دو سیما از ابتدای پائیز برنامه‌های جدیدی چون فصل هفتم «هزار راه نرفته»، «رخ به رخ»، «بسته پیشنهادی»، «احوالپرسی»، «اتاق صفر و یک» و... را به جدول پخش خود اضافه کرده است.

به گزارش  خبرآنلاین، کنداکتورِ پاییزی شبکه دو سیما با اضافه شدن چندین برنامه دستخوش تغییراتی شده است، یکی از این برنامه‌ها فصل جدید «هزار راه نرفته» است؛ برنامه‌ای که طی چندین دوره حضور خود بر آنتن رسانه ملی توانست به یک نشانِ ویژه برنامه‌سازی در حوزه روانشناسی خانواده تبدیل شود.

«هزار راه نرفته» به تهیه‌کنندگی ناهید سادات شریفی که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن می‌شود در فصل هفتم خود نیز با تمرکز بر موضوع تحکیم خانواده به موضوعاتی چون اهمیت تشکیل خانواده، روابط مناسب بین افراد خانواده، مسیرهایی برای ادامه زندگی مشترک، حل چالش‌های فراروی خانواده‌ها و … می‌پردازد. یکی از بخش‌های اضافه شده به این برنامه «سینما در قاب هزار راه نرفته» نام دارد که فیلم‌هایی با موضوعات چالش‌های خانوادگی را از دیدگاه روانشناسی مورد بحث و تحلیل قرار می‌دهد.

گفتگو درامای «رخ به رخ» با شکلی نوین در طرح و اجرا یکی دیگر از برنامه‌های جدید شبکه دو سیماست که در ابتدای مسیر پخش خود قرار دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی و اجرای امیر علی دانایی که جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰ روانه آنتن می‌شود تا کنون میزبان مهمانان متفاوتی از جمله حسن ریوندی و مسعود فراستی بوده است.

«بسته پیشنهادی» عنوان یکی دیگر از تدارکات شبکه دو سیماست که با اجرای مژده لواسانی به ارائه یک بسته پیشنهاداتِ قابل تامل در زمینه‌های مختلف کتاب، فیلم، موسیقی، موضوعات اجتماعی و … می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی که متناسب با سوژه برنامه از مختصات آدم‌های خوب، همسایه، شهروند، خاطرات و حتی انتخاب‌های خوب سخن می‌گوید و شامل بخش‌های «گفتگو با مهمان»، «احوالپرسی»، «چهره هفته»، «بسته خبری»، «فتوکلیپ» و «بسته پیشنهادی» می‌شود. این برنامه نیز جمعه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

«احوالپرسی» یکی دیگر از تازه‌های شبکه دو سیماست. یک جنگ شاد و سرگرم کننده همراه با گفتگو، موسیقی و آیتم‌های مختلف و با حضور مهمانان شناخته شده و محبوب مردمی. این برنامه به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی و با اجرای مسعود روشن‌پژوه از حضور یک عروسک نیز در روند اجرای برنامه بهره می‌برد و پنجشنبه‌ها پس از بخش خبری ۲۰:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

«اتاق صفر و یک» یکی دیگر از تدارکات جدید شبکه دو سیماست. برنامه‌ای تلویزیونی از سبک مسابقات استعداد یابی و از جنس تکنولوژی که برای دارندگان استارتاپ ها و کسب و کارهای نوین طراحی شده است. این برنامه با شعار کارزارِ رقابتِ ایده‌ها به تهیه‌کنندگی امیر فروتن و با اجرای حمیدرضا پگاه سه‌شنبه‌ها پس از گفتگوی خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

همچنین برنامه «دست در دست» به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و اجرای سیاوش عقدایی در فصل پائیزی ۱۴۰۰ خود نیز با حضور مهمانان مختلف که از چهره‌های خبر ساز هفته، هنرمندان، ورزشکاران و … تشکیل شده وظیفه ایجاد لحظاتی آرامش‌بخش برای مخاطبان در ساعات پایانی شب را بر عهده دارد. این برنامه نیز با هدف ایجاد امید و حال خوب شنبه و یکشنبه پس از گفتگوی خبری ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود

 

مژده لواسانی امیر علی دانایی حمید رضا پگاه هزار راه نرفته شبکه دو سیما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین