کد خبر: 62356 A

اشتباه گوینده شبکه CNN در اعلام آب و هوا

اشتباه گوینده شبکه CNN در اعلام آب و هوا

پس از انتشار این توئیت بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی به تمسخر این گوینده باسابقه شبکه سی ان ان پرداختند.

ایران آرت: گوینده شبکه CNN که با انتشار یک عکس خود را در حال گزارش از اجلاس تغییرات آب و هوایی نشان می داد مورد تمسخر کاربران قرار گرفت.

به گزاش باشگاه خبرنگاران جوان، توئیت «ولف بلیتزر»، گوینده شبکه تلویزیونی CNN که او را در یک عکس در حال پوشش اجلاس تغییرات آب و هوایی COP۲۶ از ادینبرو اسکاتلند نشان می‌داد به دستمایه طنز کاربران تبدیل شد. بلیتزر در حالی با انتشار این عکس از ادینبرو خود را در حال پوشش این اجلاس و حواشی آن نشان می‌داد که این اجلاس در واقع در گلاسکو، برگزار می‌شود.

بلیتزر در این توئیت نوشته بود: «من اکنون از ادینبرو اسکاتلند گزارش می‌دهم، جایی که ۲۰ هزار نفر از رهبران و نمایندگان جهان برای اجلاس آب و هوایی COP۲۶ گرد هم آمده اند. به هر حال COP مخفف کنفرانس احزاب است. این بیست و ششمین بار است که آن‌ها گرد هم می‌آیند تا درباره این چالش مهم بحث و اقدام کنند.»

پس از انتشار این توئیت بسیاری از کاربران با درج کامنت‌هایی به تمسخر این گوینده باسابقه شبکه سی ان ان پرداختند. یکی از کاربران در کامنتی خطاب به بلیتزر نوشت: «تو در شهر اشتباهی هستی رفیق.» کاربر دیگر نوشت: «گلاسکو در طرف دیگر کشور اسکاتلند است. گلاسکو از جایی که تو نشسته‌ای (ایدینبرو) حدود ۲ ساعت با خودرو یا ۴۵ دقیقه با قطار و ۲۰ دقیقه با تاکسی فاصله است.»

سوتی عجیب مجری سی‌ان‌ان سوژه شد/ عکس

گفتنی است؛ در این اجلاس بسیاری از رهبران جهان از جمله بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا حضور خواهند داشت. این اجلاس در نوامبر ۱۲ به پایان می‌رسد.

 

ولف بلیتزر CNN
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین