کد خبر: 62434 A

ریحانه پارسا برمی گردد؟

ریحانه پارسا برمی گردد؟

اگر چنانکه گفته می شود گشت ارشاد ۳ همین روزها روی پرده سینما رود، ریحانه پارسا هم برمی گردد!

ایران آرت: سعید سهیلی با اعلام خبر اکران قریب‌الوقوع فیلم «گشت ارشاد ۳» بر یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های سینمای ایران در سال‌های اخیر نقطه پایان گذاشت. اتفاقی که اگر رخ دهد و جدیدترین فیلم سهیلی روی پرده بیاید، برای اولین بار شاهد نمایش رسمی فیلمی از یک بازیگر سفرکرده خواهیم بود که برخلاف قبلی‌ها بعد از مهاجرت نیز جنجال‌هایش را ادامه داده است!

اکران گشت ارشاد ٣

شهروند نوشت: ساعاتی پیش سعید سهیلی، کارگردان فیلم «گشت ارشاد ۳» در پیج اینستاگرامش خبر داد که این فیلم به‌زودی روی پرده سینماها خواهد آمد.

کارگردان «گشت ارشاد ۳» که با انتشار تصویری، از اکران این فیلم خبر داده است؛ یادآوری کرد که «این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که هنوز معلوم نیست سرنوشت صحنه‌های بازی ریحانه پارسا در این کمدی سینمایی چه خواهد شد.»

تعیین تکلیف

سهیلی در حالی خبر اکران فیلم جدیدش را اعلام می‌کند که همین چند روز پیش مرتضی شایسته، تهیه‌کننده پرکار سینما و دبیر شورای صنفی نمایش از تعیین تکلیف فیلمی خبر داده بود که به‌خاطر بازی ریحانه پارسا دچار حاشیه شده و در آستانه توقیف قرار دارد.

بر اساس این خبر؛ خبرگزاری‌های هنری از قول شایسته نقل کرده بودند که «قرار است جلسه‌ای در تهران تشکیل تا مشخص شود با توجه به‌ بازی ریحانه پارسا، سلبریتی تازه مهاجرت کرده ساکن ترکیه در فیلم «گشت ارشاد ٣»، آیا جدیدترین فیلم سعید سهیلی مجوز نمایش خواهد گرفت یا نه؟»

پرسشی که با توجه به استوری اخیر سعید سهیلی به‌نظر می‌رسد که به پاسخ خود دست یافته و فرجام سومین فیلم از مجموعه کمدی «گشت ارشاد» مشخص شده است.

 

سعید سهیلی ریحانه پارسا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین