کد خبر: 62458 A

جاودانه ها جایگاه چهارم را در فهرست پرفروش‌ترین های آمریکا کسب کرد

جاودانه ها جایگاه چهارم را در فهرست پرفروش‌ترین های آمریکا کسب کرد

فیلم ابرقهرمانی «جاودانه‌ها» با ۷۱ میلیون فروش در اکران افتتاحیه، جایگاه نخست فهرست هفتگی از پرفروش‌ترین فیلم‌های گیشه آمریکای شمالی را فتح کرد.

ایران آرت: فیلم جاودانه‌ها ساخته کلویی ژائو به لطف نام دنیای سینمایی مارول در سه روز اول اکران ۷۱ میلیون دلار فروش کرد و پرفروش‌ترین فیلم این آخر هفته در سینماهای آمریکا و کانادا شد اما از دیگر آثار جدید این دنیای محبوب سینمایی که در اکران افتتاحیه فروشی بین ۷۵ تا ۸۰ میلیون دلار داشتند، عقب افتاد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، این عملکرد ضعیف نشان می‌دهد یا نقدهای منفی درباره این فیلم کارساز واقع شده و استقبال از آن را تحت تاثیر قرار داده یا موضوع موجودات فرازمینی ابرانسان به اندازه دیگر اقتباس‌ها از کتاب‌های مصور برای تماشاچیان جذاب نیست. با وجود این، مارول پیش‌تر در فیلم‌هایی چون نگهبانان کهکشان قهرمانان کمتر شناخته شده را با موفقیت به سینمادوستان معرفی کرده و یک مجموعه موفق از آنها ساخته بود. اما این مجموعه با نقدهای مثبت همراه شد و همچنین زمانی روی پرده سینماها رفت که هنوز اثری از کرونا نبود.  

جاودانه‌ها اما با این میزان فروش موفق شد پس از ونوم ۲ (۹۰ میلیون دلار)، بیوه سیاه (۸۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار) و شانگ چی و افسانه ده حلقه (۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار) جایگاه چهارم را در فهرست پرفروش‌ترین اکران افتتاحیه در دوران پساکرونا تصاحب کند.

جاودانه‌ها علاوه بر آمریکا در بازارهای سینمایی بزرگی چون کره جنوبی، انگلیس، فرانسه، مکزیک و استرالیا نیز روی پرده رفته است. این فیلم در گیشه بین‌المللی در مجموع ۹۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش کرد و میزان فروش آن در گیشه جهانی به ۱۶۱ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رسید.

جاودانه‌ها با بازی آنجلینا جولی، سلما هایک، کیت هرینگتون، جما چن، ریچارد مدن و کمیل نانجیانی داستان گروهی از بیگانگان با قدرت‌های فراانسانی را روایت می‌کند که به مدت هزاران سال در زمین به طور مخفیانه زندگی کرده‌اند. پس از ماجراهای انتقام جویان: پایان بازی یک تراژدی غیرمنتظره آنها را از سایه بیرون می‌کشد تا با هم دربرابر قدیمی‌ترین دشمنان بشریت با هم متحد شوند.

فیلم علمی- تخیلی تل ماسه به کارگردانی دنی ویلنوو و بازی تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، جیسون موموآ، جاش برولین و زندایا، با ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروش پس از جاودانه‌ها در مقام دومین فیلم پرفروش این آخر هفته در سینماهای آمریکا قرار گرفت و کل فروش آن در این گیشه به ۸۳ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار رسید.

پس از تل ماسه فیلم‌های زمانی برای مردن نیست و ونوم ۲: بگذار کارنیج بیاید به ترتیب با ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش، در جایگاه سوم و چهارم پرفروش‌ترین فیلم‌های این آخر هفته قرار گرفتند.

 

سینمای آمریکا جاودانه ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین