کد خبر: 62531 A

اسامی راه‌یافتگان به بخش پیچینگ «سینماحقیقت» اعلام شد

 اسامی راه‌یافتگان به بخش پیچینگ «سینماحقیقت» اعلام شد

ر این رویداد که با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و به صورت رایگان برگزار می‌شود، صاحبان طرح‌ها فرصت دارند تا در جلسات آنلاین پیچینگ شرکت کنند.

ایران آرت: ۲۱ طرح از مجموع ۱۰۵ طرح دریافتی برای حضور در رویداد پیچینگ پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» انتخاب شده‌اند.

به گزاش ایلنا، در این رویداد که با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و به صورت رایگان برگزار می‌شود، صاحبان طرح‌ها فرصت دارند تا در جلسات آنلاین پیچینگ شرکت کرده و جهت جذب سرمایه، طرحهای خود را به نمایندگان و سرمایه‌گذاران شرکت‌های سرشناس تولید فیلم مستند، پخش کنندگان خارجی و شبکه‌های تلویزیونی از سراسر جهان ارائه کنند. 

ثریا اخلاقی، مهدی جبین‌شناس، فرزاد جعفری، حسن خادمی، امیرحسین خلیل‌زاده، رویا ربانی، مسعود زارعیان، مهدی زمان‌پور کیاسری، محسن سخا، رضوان سرمد، جعفر صادقی، به آفرین عزیزی، پیام عزیزی، محمد فرزین‌نیا، حامد کلجه‌ای، آذر محرابی، میترا مهتریان، معصومه نورمحمدی، زهرا نیازی، شروین وحدت و حانیه یوسفیان به بخش پیچینگ پانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» راه یافتند. 

متقاضیان بخش پیچینگ این دوره نسبت به دوره قبل افزایش قابل توجهی داشته‌اند. در چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» ۹۱ طرح برای این بخش، ثبت نام کرده بودند. افرادی که نامشان برای حضور در بخش پیچینگ اعلام شده، حداکثر تا ۱۰ آذرماه فرصت دارند خلاصه تصویری سه دقیقه‌ای پروژه خود را به جشنواره تحویل دهند. 

فیلمسازان برای آشنایی بیشتر با مقوله «پیچینگ» بصورت رسمی و بالا بردن دانش دریافت فاند می‌توانند به مطالب ارائه شده در کارگاه‌های EDN هشتمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت که در قالب DVD ارائه شده است و یا بخش جلب سرمایه و DocPro در کارگاه‌های آموزشی جشنواره نهم و دهم سینماحقیقت مراجعه کنند. جلسات آموزشی و منتورینگ به صورت آنلاین برای راهیافتگان برگزار خواهد شد. 

پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود.

 

سینما حقیقت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین