کد خبر: 62533 A

ده‌ها پروژه ژاپنی در راه نت فلیکس

ده‌ها پروژه ژاپنی در راه نت فلیکس

بعد از موفقیت سریال کره‌ای «بازی مرکب» که قرار است فصل دوم آن هم ساخته شود، خیلی‌ها برای تماشای سریال‌هایی مشابه به آسیا چشم دارند.

ایران آرت: نت‌فلیکس به زودی قصد دارد محتوای فیلم و تلویزیونی ژاپنی خود را به شدت گسترش دهد و در حین تهیه برنامه‌های لایو اکشن و انیمه‌ای که ممکن است از مرزها فراتر بروند، جایگاه خود را در بازار مهم ژاپن تثبیت کند.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، بعد از موفقیت سریال کره‌ای «بازی مرکب» که قرار است فصل دوم آن هم ساخته شود، خیلی‌ها برای تماشای سریال‌هایی مشابه به آسیا چشم دارند. نت‌فلیکس اخیراً اعلام کرد موفقیت «بازی مرکب» باعث شده سریال ژاپنی «آلیس در سرزمین مرزی» یک سال پس از اکران اولیه‌اش دوباره در چند کشور به شدت محبوب شود.

این غول استریمینگ قصد دارد به زودی یک «فستیوال نت‌فلیکس ژاپن» ۲ روزه برگزار کند که انتظار می‌رود طی آن جزییات حدود ۵۰ نمایش جدید منتشر شود. این علاوه بر بیش از ۹۰ محتوای ژاپنی است که از قبل قابل دسترس بود.

آثار جدید شامل کارهایی توسط فیلمسازان شناخته‌شده‌ای از جمله موری یوشیهیرو و گکیدان هیتوری و همچنین حضور استودیوهای انیمیشن موفقی مانند استودیو کولوریدو می‌شود.

تحقیقات انجام شده توسط شرکت‌های خارج از نت‌فیلکس نشان می‌دهد ژاپن حالا تبدیل به بزرگ‌ترین مصرف‌کننده محتوای این استریمر در منطقه آسیا-اقیانوسیه شده و حتی از استرالیا که زودتر وارد عرصه شده بود هم فراتر رفته است. اما آمازون پرایم رقیب جدی آن است و به همین دلیل نت‌فلیکس قصد گسترش دارد.

شرکت میدیا پارتنرز آسیا اخیراً در گزارشی گفت آمازون بیش از ۱۵ میلیون کاربر فعال ماهانه در ژاپن دارد و ۲۶ درصد از سهم کل استریمینگ خانواده‌ها را به خود اختصاص می‌دهد. تخمین زده می‌شود نت‌فلیکس بیش از ۶ میلیون مشترک داشته باشد.

نت‌فلیکس هنوز تعهدات مالی خود در ژاپن را عمومی نکرده است. این شرکت اخیراً اعلام کرده بود قصد دارد در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار در کره جنوبی سرمایه‌گذاری کند.

 

نت فلیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین