کد خبر: 62651 A

امیرعلی دانایی، حمیدرضا پگاه، جواد هاشمی و نیما فلاح در مقام مجری چطورند؟

امیرعلی دانایی، حمیدرضا پگاه، جواد هاشمی و نیما فلاح در مقام مجری چطورند؟

این روزها چهار بازیگر مرد در مقام مجریان جدید تلویزیون دیده می‌شوند.اجرای این بازیگران چطور بود؟

ایران آرت: مائده کاشیان در خراسان نوشت: این روزها چهار بازیگر مرد در مقام مجریان جدید تلویزیون دیده می‌شوند. نیما فلاح مسابقه «کهکشان»، سیدجواد هاشمی برنامه «ایستگاه»، حمیدرضا پگاه مسابقه «اتاق  صفر و یک» و امیرعلی دانایی برنامه «رخ‌به‌رخ» را روی آنتن دارند. هرکدام از این چهره‌ها چه عملکردی در حوزه اجرا داشته‌اند، آیا توانسته‌اند توانایی خود را در اجرا نشان دهند؟

امیرعلی دانایی

امیرعلی دانایی پیشتر با مسابقه «ستاره‌ساز» تجربه اجرا داشته، اما چون حضور کوتاهی در مسابقه داشت و اجرای آن به محمدرضا احمدی سپرده شد، «رخ به رخ» محصول شبکه دو  را می‌توان نخستین تجربه جدی و مهم او در زمینه اجرا دانست. او در قسمت‌های مختلف برنامه مانند اتاق گریم یا رو‌به‌روی آینه گفت‌وگو با خود، سعی می‌کند به اقتضای فضای آن با لحن متفاوتی صحبت کند. او با مهمان برنامه نیز ارتباط خوبی دارد و گفت‌وگوی صمیمانه‌ای شکل می‌گیرد.

حمیدرضا پگاه

مسابقه «اتاق صفر و یک» محصول شبکه دو با هدف حمایت از استارت آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوین، اولین فرصت حمیدرضا پگاه برای اجراست. ساختار مسابقه طوری است که حمیدرضا پگاه کار سخت و پیچیده‌ای برای اجرا نداشته است. او پلاتو می‌گوید، شرکت‌کنندگان را معرفی می‌کند و طی گپ‌وگفتی کوتاه با آنان، نتایج داوری کارشناسان را اعلام می‌کند. در نتیجه این بازیگر فرصت ویژه‌ای برای نمایش روی جدیدی از توانایی‌اش را نداشته و نمی‌توان اولین تجربه اجرای او را نقطه عطفی در کارنامه‌اش دانست.

نیما فلاح

ساختار مسابقه «کهکشان» محصول شبکه دو طوری است که در هر مرحله شرکت‌کنندگان را به چالش خاص و پرتحرکی دعوت می‌کند. نیما فلاح نیز در مقام مجری توانسته متناسب با فضای مسابقه، در انتقال احساس هیجان و اضطراب به شرکت‌کنندگان عملکرد خوبی داشته باشد. مدل اجرای او و جنب‌وجوش و هیجانی که در مسابقه دارد، با شخصیتی که از او سراغ داریم فاصله زیادی ندارد، بنابراین هیجان کاذب در مسابقه ایجاد نمی‌کند و نزد مخاطب پذیرفته می‌شود. اصل مسابقه «کهکشان» اما چندان دیده نشده است.

جواد هاشمی

برنامه «ایستگاه» محصول شبکه نسیم شامل یک بخش نمایشی و یک بخش گفت‌وگو است و جواد هاشمی به عنوان مجری و بازیگر در آن حضور دارد. هاشمی در بخش گفت‌وگو با مهمانان که پیشتر در خیابان مرتکب دعوا و زدوخورد شده‌اند در قامت مجری یا میزبان حضور دارد و بحث را هدایت می‌کند. جواد هاشمی در «ایستگاه» با مهمانان ارتباطی راحت و صمیمی برقرار می‌کند و هنگام رویارویی مهمانان با یکدیگر که طرف های یک دعوا هستند، به اندازه و به موقع وارد بحث می‌شود.

امیر علی دانایی جواد هاشمی نیما فلاح حمید رضا پگاه مجری تلویزیونی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین