کد خبر: 6266 A

دقیق‌ترین پرتره از پوتین با پرسش‌های الیور استون/ مصاحبه پرحاشیه کارگردان آمریکایی و رئیس جمهور روسیه در تلویزیون

دقیق‌ترین پرتره از پوتین با پرسش‌های الیور استون/ مصاحبه پرحاشیه کارگردان آمریکایی و رئیس جمهور روسیه در تلویزیون

پوتین به الیور استون می‌گوید: «اسنودن» خائن نیست. او به منافع کشورش خیانت نکرد.

ایران آرت: مجموعه مصاحبه‌های الیور استون، کارگردان سرشناس هالیوود با «ولادمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه از تلویزیون پخش می‌شود.  مصاحبه چهار قسمتی الیور استون، کارگردان برنده اسکار با ولادمیر پوتین، رئیس جمهور کشور روسیه  از روز دوازدهم ژوئن از تلویزیون پخش می‌شود.  ایسنا به نقل از «گاردین» نوشته: گفته شده این برنامه‌ی مستند «دقیق‌ترین پرتره از پوتین در مقابل یک مصاحبه‌گر» را نمایان می‌کند. «استون» کارگردانی که پیش از این فیلم‌های سیاسی درباره «جان اف. کندی» و «نیکسون» ساخته است،‌ این مصاحبه‌ها را طی چندین جلسه ملاقات با رئیس جمهور روسیه تنظیم کرده است.

این دو درباره موضوعاتی چون «ادوارد اسنودن» و سازمان جاسوسی روسیه صحبت کرده‌اند و در کلیپ تبلیغاتی این برنامه هم دیده می‌شود که «استون» از «پوتین» می‌پرسد: به عنوان عضو سابق ک.گ.ب شما حتما با تمام وجود از  آنچه «اسنودن» انجام داد، متنفر هستید؟

«پوتین» در پاسخ به او می‌گوید: «اسنودن» خائن نیست. او به منافع کشورش خیانت نکرد. اطلاعاتی را که برای کشور و مردم‌اش خطرناک باشد، هم‌ به کشور دیگری نداد. او تنها کاری که انجام داد، عمومی کردن یک سری اطلاعات بود.

 

الیور استون ولادیمیر پوتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین