کد خبر: 62871 A

عمو پورنگ : ما نمی رقصیم

عمو پورنگ : ما نمی رقصیم

کلبه عمو پورنگ که ۳۰ میلیون بیننده در تلوبیون داشته این روزها توسط طیفی با انتقادهای عجیب غریبی مواجه شده است.

ایران آرت: سعیده احسانی راد در ایران نوشت: داریوش فرضیایی گفت: تمام عوامل «کلبه عموپورنگ»۸ ماه کار مداوم انجام دادند که بازخوردهایش بسیار خوب بود، انتظار دارم برخی  که نکاتی را مطرح می‌کنند جانب انصاف را رعایت کنند.
داریوش فرضیایی که با عنوان عموپورنگ در حوزه کودک شناخته می‌شود، به برخی انتقادات غیرمنصفانه علیه برنامه کلبه عموپورنگ واکنش نشان داد و گفت: کلبه عموپورنگ یک برنامه کودکانه است که در فضایی شاد مفاهیم آموزشی را بدرستی منتقل می‌کند؛ اصلاً رقص در آن وجود ندارد، از نظر ساختار با بچه محل، محله گل و بلبل و کتابخانه عمو پورنگ تفاوت‌های بسیار دارد و آیتم‌های متنوعی را به‌ نمایش می‌گذارد.
فرضیایی افزود: کلبه عمو پورنگ یک برنامه تلویزیونی است که تمام بازیگران آن از استادان بازیگری و دانشگاه هستند و برنامه از چند مرحله عبور می‌کند تا اجازه پخش بگیرد.
این مجری کودک به انتقادی که درباره نقش مورچه‌ها شده بود اشاره و اظهار داشت: مورچه‌های برنامه ما متحرک، ورزشکار و در حال تمیز کردن محیط‌ زیست هستند؛ مورچه‌ها در اینجا به‌طور فانتزی، زندگی اجتماعی، احترام به محیط‌ زیست، رازداری و همسایه‌داری را به بچه‌ها آموزش می‌دهند.
وی تأکید کرد: در این برنامه همه شخصیت‌ها خصیصه خاص خودشان را دارند، در قالب آن خصیصه یک رفتار را آموزش می‌دهند، مثلاً بز دانا در کلبه عمو پورنگ کمتر خطا دارد همیشه تلاش می‌کند حیوانات دیگر را به راه درست هدایت کند، اشتباهات‌شان را به آنها گوشزد کند، شخصیت‌ها اصلاً در کلبه عمو پورنگ رفتارزشت و بد آموزی ندارند.

این برنامه ساز تلویزیون ادامه داد: از بی‌مهری‌ها گلایه‌ای ندارم؛ برنامه‌ام در«تلوبیون »۳۰ میلیون بازدیدکننده داشته است.
وی اضافه کرد: این برنامه در فضای تلویزیون ساخته شده وبرای اولین بار گریم سینمایی در آن استفاده شده، مستقیم گویی ندارد و گفت‌و‌گوی حیوانات ،آموزش در قالب طنز و کمدی است. ادعا نمی‌کنم ۱۰۰ درصد برنامه خوب است ،ولی ۹۰ درصد محتوای آن مفاهیم آموزشی درست دارد، ضمن اینکه در دوران کرونا با همه خطرات همه پای کار بودند و با شرایط مالی سخت هنوز دستمزد کامل نگرفته اند ؛ به عشق بچه‌ها سر کار رفتند.
فرضیایی گفت: تمام عوامل کلبه عموپورنگ ۸ ماه کار مداوم انجام دادند که بازخوردهایش بسیار خوب بود، انتظار دارم برخی که نکاتی را مطرح می‌کنند جانب انصاف را رعایت کنند؛ من با داشتن مادر پیر با ۶۰ نفر در دوران کرونا ارتباط داشتم، سه بار به‌شدت سرما خوردم و بسیاری از عوامل هم کرونا گرفتند.

رقص عمو پورنگ کلبه عمو پورنگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین