کد خبر: 63021 A

توقیف یک سریال خیابان خلوت کن به روایت محمد رضا علیمردانی/ به سعید نعمت الله توهین شد/ به میل خودم از مافیا نرفتم

توقیف یک سریال خیابان خلوت کن به روایت محمد رضا علیمردانی/ به سعید نعمت الله توهین شد/ به میل خودم از مافیا نرفتم

هم سریال نصفه و نیمه ماند و هم مافیا را که به قول خود سینمایی‌ها نماد برندش بودم، از دست دادم...

ایران آرت: محمد رضا علیمردانی، علاوه بر بازیگری در عرصه‌های خوانندگی، صداپیشگی، اجرا و مدیریت دوبلاژ فعالیت دارد، درباره تجربه «مافیا» و دلیل رفتنش از این مسابقه، می‌گوید: مافیا برایم جذاب بود. اصلا «چهل‌ تیکه» و «مافیا» در یک زمان ضبط نمی شدند و من واقعاً به خواست خودم از مافیا بیرون نرفتم، بلکه ناچار شدم که بروم. وقتی مافیای جدید شروع شد، من سر سریال آقای نعمت‌الله بودم (دوستان تیم کارگردانی و تهیه‌کننده آقای ابوطالب) به من گفته بودند که به این زودی فصل جدیدی نخواهیم داشت، حتی در فصل قبلی که من حضور داشتم حالا نمی‌دانم مراجعی که مجوز صادر می کنند، گویا اینگونه خواسته بودند که مافیا آخرین فصل باشد. اگر دقت کرده باشید حتی مجبور کردند که عنوان را از شب های مافیا به آخرین شب های مافیا تغییر بدهند. مسلماً من هم با خود گفتم مافیا تمام شد، دیگر اجازه نمی‌دهند کار شود، با تأسف اینکه چه کار اشتباهی بود چون مردم خیلی استقبال می کردند به همین خاطر با خیال جمع سر کار آقای نعمت الله حاضر شدم، چون با ایشان وعده کرده بودم و مشغول سریال «حکم رشد» برای شبکه سه سیما شدم که دیری نپایید با من تماس گرفتند و گفتند آماده باش برای شب های مافیا! دوستان گفتند دوباره توانستیم مجوز بگیریم که من گفتم با توجه به این ذهنیت من سر سریال آقای نعمت‌الله هستم.

به اختیار خودم از «شب های مافیا» نرفتم/سریالمان بخاطر اختلاف با مدیران شبکه سه از دست رفت!

پروژه ای که نقره داغمان کرد

او در تکمیل همین صحبت هایش می افزاید: در نهایت قرار شد با هماهنگی دو طرف این همکاری ادامه داشته باشد ولی متاسفانه زمان ها همخوانی نداشت؛ ضمن اینکه بنده در سریال سعید نعمت الله نقش اصلی داشتم، هرچند که برنامه‌ریز پروژه، جناب باقری خیلی محبت داشتند و با تیم مافیا راه آمد، با وجود حساسیت‌های آقای نعمت الله طوری برنامه‌ریزی شد که من به مافیا هم برسم و اصلاً می‌گفتند ما خودمان طرفدار مافیا هستیم، نمی شود شما نباشی؛ اما برنامه‌ریزی شب های مافیا نسبت به فصل های قبلی سنگین‌تر چیده شده بود و زمان بیشتری مرا می خواستند و متاسفانه نشد، به ناچار بنده هم سرکار ماندم که آن پروژه هم نقره‌داغمان کرد و کلا خوابید. آقای نعمت الله با مسئولان شبکه سه به اختلاف برخورد و پروژه را تحویل داد و گفت کار نمی کند، چون به ایشان توهین شده بود، در واقع توهین به کارگردان هم توهین به کل تیم بود؛ بنابراین به طور یک استثنا همه با هم از پروژه انصراف دادیم. با وجود اینکه یک ماه از تصویربرداری گذشته بود و یک چهارم سریال ضبط شده بود، تهیه کننده کار هم مهدی فرجی هر چه تلاش کرد نتوانست پروژه را به شبکه دیگری منتقل کند و راه حلی برای آشتی پیدا کند. به هر حال پروژه با تعدادی از هنرمندان خوب و عوامل حرفه ای از جمله خانم ها ثریا قاسمی، پریوش نظریه و آقای کامران تفتی و خیلی دوستان، از دست رفت.

سریال سعید نعمت الله می توانست خیابان خلوت کن شود اما...

وی ادامه می دهد: «حکم رشد»، کار زیبا و تمیزی بود. یک سریال پلیسی که حتی نماینده‌ پلیس هم همیشه سر ضبط حضور داشت و احساس رضایت داشت و می گفت بعد از سال ها در ژانر پلیسی یک سریال خیابان خلوت کن خواهیم داشت که متاسفانه این اتفاق برایش افتاد. مدیران شبکه سه فشارهایی آوردند، با وجود اینکه یک چهارم کار ضبط شده بود از سعید نعمت الله خواستند برخی پلان ها مجدد به گونه‌ای دیگر گرفته شود و یک چیزهایی از کارگردان خواسته بودند که به ایشان برخورد و ناراحت شد، البته حق هم داشت. اگر حق نداشت کل گروه پشتش نمی ایستادیم چون ما اول به خاطر کارگردان آمدیم، بعد تلویزیون. به هرحال حیف شد، به ویژه برای بنده که هم سریال نصفه و نیمه ماند و هم مافیا را که به قول خود سینمایی‌ها نماد برندش بودم، از دست دادم.

 

سریال مافیا برنامه مافیا محمد رضا علیمردانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین