کد خبر: 63292 A

بهرام رادان و حجت اشرف زاده و تخفیف های یلدایی

بهرام رادان و حجت اشرف زاده و تخفیف های یلدایی

شب یلدا چهره های هنری را دست به پست کرده است.

ایران آرت: ایران نوشت :در آستانه برپایی شب یلدا هستیم و از این بابت بخشی از مطالب مندرج در صفحات اهالی فرهنگ و هنر به ویژه برنامه‌های خاص  طولانی‌تر شب سال اختصاص یافته است؛ از در نظر گرفتن تخفیف‌هایی برای فروش کتاب گرفته تا برگزاری کنسرت یلدایی برای علاقه‌مندان موسیقی.

صفحه منتسب به «هادی آفریده» مطلبی درباره تازه‌ترین ساخته این فیلمساز کشورمان با عنوان مستند «کاریز، قصه آب» منتشر کرده، دربخشی از این مطلب که با تصویری از مراحل فیلم برداری همراه شده و  به قلم «اردوان وزیری» است، آمده: «آفریده فیلمساز صاحب سبک و خوش ذوق و قریحه‌ای است که در مسیر فیلمسازی خود در پی تجربه‌های بدیع و تازه بوده. او این بار در «مستند کاریز، قصه آب» که در پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت به نمایش آمد، جلوه‌های تازه‌ای از توانایی فیلمسازی‌اش را در قالب اثری جذاب و تأمل برانگیز رو می‌کند.» وزیری در ادامه این نوشته‌اش از وجه مشترک کارهای‌ هادی آفریده گفته و نکاتی هم درباره مستند مذکور نوشته که به کسب اطلاعات بیشتر درباره آفریده و ساخته‌های وی کمک می‌کند.

حجت اشرف‌زاده، خواننده و آهنگساز با انتشار پستی، خبر از برگزاری کنسرت یلدایی تهران داده و در همین رابطه هم نوشته: «بعد از دو سال دوری، قراره آخر این هفته با همراهی و مشارکت دوستانم کنسرت برگزار کنیم.» او در ادامه نوشته که با رعایت پروتکل‌ها چشم به راه علاقه‌مندان حضور در این اجراست. برای اطلاع از کم و کیف برگزاری این کنسرت می‌توانید سری به صفحه شخصی اشرف زاده بزنید.

بهرام رادان، بازیگر سینما و تئاتر بخش‌هایی از فیلم «گربه سیاه» را منتشر کرده که خودش به عنوان بازیگر و همچنین تهیه‌کننده در آن حضور دارد. او در توضیحات بیشتر درباره این فیلم که کارگردانی آن را کریم امینی به عهده دارد، نوشته: «بهاره کیان افشار بازیگر باسابقه و پرطرفدار سینمای ایران یکی از نقش‌های فیلم گربه سیاه را ایفا می‌کند. کیان افشار از دهه 80 فعالیتش در سینما را به عنوان بازیگر آغاز کرده.» رادان در ادامه توضیحات بیشتری درباره کارنامه کاری کیان افشار نوشته و از علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم دعوت کرده است.

محمدرضا شمس، مترجم و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان درباره نویسنده‌ای نوشته که در فضای مجازی دست به معرفی نویسندگان می‌زند و از این اقدام به عنوان کاری شایسته عنوان کرده است. مهدی خدادادی که خودش نیز نویسنده و داستان‌نویس است، از مدتی قبل این کار را آغاز کرده و آخرین نوشته‌اش را هم به معرفی شمس اختصاص داده، برای شناخت بیشتر محمدرضا شمس می‌توانید سری به صفحه خدادادی و توضیحات وی بزنید.

علیرضا معروفی، نویسنده و کارگردان تئاتر از انتشار نخستین تیزر رسمی نمایش «تلفات» خبر داده است؛ نمایشی که به کارگردانی و همچنین نویسندگی خودش تا دهم دی ماه در سالن اصلی تالار مولوی، ساعت 20 به روی صحنه می‌رود. این نمایش به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ساخته شده است.

تخفیف یلدایی برای کتاب دوست‌ها

کتابفروشی نشر ثالث از جمله مؤسساتی است که با انتشار پوسترهایی به استقبال کتاب دوستانه به بهانه یلدا رفته. در صفحه ثالث از تخفیف 30 درصدی برای علاقه‌مندان کتاب آمده، البته این تخفیف تنها برای شعبه «هدیش مال» ثالث درنظر گرفته شده که از 29 آذرماه شروع می‌شود و تا یکم دی ماه نیز ادامه خواهد داشت. در همین رابطه نیز در  خبر مذکور آمده: «از 29 آذر تا 1 دی، به مناسبت فرارسیدن شب یلدا می‌توانید کتاب‌هایتان را با 30 درصد تخفیف از شعبه هدیش مال نشر ثالث تهیه کنید. ساعت کاری این کتابفروشی از 13 تا 22 اعلام شده است.

شب یلدا بهرام رادان حجت اشرف زاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین