کد خبر: 63398 A

الناز شاکردوست، سجاد افشاریان، بک تو بک

الناز شاکردوست، سجاد افشاریان، بک تو بک

خبرهای تازه از هنرمندان بخوانید

ایران آرت: ایران نوشت: فضای مجازی هنرمندان به ارائه آثار هنرمندان سینما و تئاتر اختصاص داشت. هنرمندانی که این روزها از به نمایش درآمدن آثارشان سخن می‌گویند. تئاتری که روی صحنه رفته یا فیلمی که قرار است در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شود.

اسماعیل امینی در صفحه خود خبر از انتشار جدید کتاب خود داده و نوشته: «طرح جلد کتاب جدیدم که بزودی منتشر خواهد شد. کتابی به زبان ساده برای آموختن قافیه در شعر. ناشر کتاب انتشارات ایهام است.»

محمد کارت کارگردان سینما در صفحه مجازی خود نوشته که به دیدن نمایش «بک تو بلک» به کارگردانی سجاد افشاریان در سالن شهرزاد رفته و این تئاتر را نه از سر رفاقت بلکه به‌خاطر خوب بودنش به مردم معرفی می‌کند تا یک اثر ارزشمند را ببینند.

او نوشت:«درامی شاعرانه با روایتی جذاب و گیرا که اگر دل به دلش بدهی فرصت سیر کردن در حال و احوال فکری کاراکترش رو کاملاً جور میکنه.این نمایش به شکلی نگارش و طراحی شده که هر کدام از تماشاگرانش ناگزیرند تصویر ذهنی خودشان را از لحظات روایت متصور شوند. خلوت و مینیمال اما سرشار از تصویر و صدا و احساس. کلیت روایت پیش‌درآمدی است برای ساختن 10 دقیقه رادیکال، عجیب و استثنایی که منِ مخاطب شکل غریبی از تنهایی میان جمع را با تمام وجودم احساس می‌کنم. این لحظه پرفورمنسی کم نظیر بین تماشاگر، درام و بازیگر جاری می‌شود که باید رفت و درکش کرد.»

الناز شاکردوست یادداشتی درباره جشن و اهمیت نقد نوشته است. در بخشی از یادداشت این هنرمند آمده است:«هنرمند از لحظه‌ای که به خلق اثر می‌اندیشد، چه بخواهد و چه نخواهد مخاطبی در ذهن دارد. او معنا و مقصودی دارد و اثر با آن محتوا و صورتی که مخاطب و مقصود و معنا ایجاب می‌کنند، پدید می‌آید. آنچه در این کنش صورت می‌پذیرد به محض پیدایش و به خاطر تداوم، پاییدن و ماندگاری، نیازمند عرضه است.»

فیلم «نگهبان شب» که از جدیدترین تصاویرش رونمایی شده است موضع خبری عوامل سازنده این فیلم در فضای مجازی است. این فیلم که ساخته رضا میرکریمی است مراحل فنی‌اش همچنان ادامه دارد تا در چهلمین جشنواره فیلم فجر شرکت کند. به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، تدوین فیلم سینمایی «نگهبان شب» به نویسندگی مشترک رضا میرکریمی و محمد داوودی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی که در زمستان سال گذشته آغاز شده بود، به پایان رسیده و مراحل فنی برای آماده‌سازی فیلم ادامه دارد.

 

الناز شاکردوست رضا میرکریمی محمد کارت سجاد افشاریان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین