کد خبر: 63436 A

رعنا آزادی ور و نرگس محمدی تا اشکان خطیبی روسی یک روز در میان

رعنا آزادی ور و نرگس محمدی تا اشکان خطیبی روسی یک روز در میان

از هنرمندان چه خبر؟

ایران آرت: خراسان هشت خبر کوتاه از هنرمندان را انعکاس داد:

حامد بهداد روزهای پایانی بازی در فیلم «پیرپسر» اثر اکتای براهنی را سپری می‌کند. او در این فیلم با لیلا حاتمی، بابک حمیدیان و حسن پورشیرازی همبازی است. این فیلم برای حضور در جشنواره فجر آماده نیست.

رعنا آزادی‌ور در دومین همکاری با محمدحسین مهدویان پس از «زخم کاری»، در فیلم «مرد بازنده» بازی کرده و با این فیلم راهی جشنواره می‌شود. جواد عزتی، بابک کریمی و آناهیتا درگاهی نیز در فیلم حضور دارند.

مسعود جعفری جوزانی در اختتامیه دوازدهمین جشنواره «عمار»، مورد تجلیل قرار می‌گیرد. مرحوم محمدسرور رجایی نویسنده افغانستانی نیز در افتتاحیه جشنواره تجلیل می‌شود. مراسم اختتامیه 24 دی‌ برگزار خواهد شد.

داریوش کاردان چهارشنبه‌ها بعد از گفت‌وگوی خبری، برنامه «تاک» را از شبکه دو روی آنتن دارد. این برنامه طبق الگوی برنامه «تداکس» ساخته شده و مهمانان آن تجربیات امیدبخش‌شان را با مخاطبان در میان می‌گذارند.

پوریا پورسرخ از 18 دی‌ با سریال «نوار زرد 2» در شبکه دو حضور دارد. بانیپال شومون و امیرحسین صدیق از دیگر بازیگران سریال هستند. پورسرخ اکنون «برف بی‌صدا می‌بارد» را نیز روی آنتن شبکه سه دارد.

اشکان خطیبی از 14 بهمن‌ماه دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» را روی صحنه خواهد برد. این نمایش‌ها با بازی هنرجویان خطیبی، به صورت یک روز در میان اجرا می‌شوند.

نرگس محمدی امسال با فیلم «خائن‌کشی» ساخته مسعود کیمیایی و «2888» کاری از علی‌اکبر حیدری و کیوان علی محمدی در چهلمین جشنواره فجر حضور دارد. «2888» در ژانر دفاع مقدس ساخته شده است.

نیما رئیسی قطعه‌ موسیقی «شبگرد» را منتشر کرده. رئیسی پیش از این هم به عنوان خواننده فعالیت داشته و کنسرت نیز برگزار کرده است. آخرین فعالیت او در عرصه بازیگری سریال خانگی «آن‌ها» است.

نرگس محمدی اشکان خطیبی رعنا آزادی ور نیما رئیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین