کد خبر: 6841 A

پاسخ تند تهیه‌کننده سریال شهرزاد به سوالی درباره ممنوع‌الخروج‌بودنش!

پاسخ تند تهیه‌کننده سریال شهرزاد به سوالی درباره ممنوع‌الخروج‌بودنش!

در چند روز اخیر شایعه درباره خروج یا عدم خروج محمد امامی، تهیه کننده سریال شهرزاد که نامش در پرونده تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح شده بود، فراوان بوده است

ایران‌آرت: در چند روز اخیر شایعه درباره خروج یا عدم خروج محمد امامی، تهیه کننده سریال شهرزاد که نامش در پرونده تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان مطرح شده بود، فراوان بود. حالا او به سوالی از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در این باره پاسخ های تندی داده است.

محمد امامی در پاسخ به این سوال که ممنوع الخروج هستید، گفت: می‌خواهید بزنید ممنوع الخروج نیست؛ بعد آنها بگویند ممنوع الخروج هست؛ بعد حاشیه درست کنید.

 
محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به صورت غیرقانونی از کشور خارج شده‌‌است یا خیر؟ گفت: من به هیچ وجه نباید به این سوال پاسخ بدهم چرا که می‌توانم از کشور خارج شوم و پاسپورت لازم را در اختیار دارم و شما حتی می‌توانید این مسئله را از مراجع ذی صلاح استعلام کنید.

وی افزود: اخیرا سفری برای سخنرانی به کانادا داشته‌ام، پس از انجام فعالیتم به ایران بازگشتم و برای سفر به کانادا کاملا از مرز  قانونی کشور اقدام کرده‌‌ام و مابقی اخبار به نظرم شایعه‌ای بیش نیست.

امامی در پاسخ به این سوال که شما ممنوع الخروج هستید یا خیر، گفت: می‌خواهید بزنید ممنوع الخروج نیست؛ بعد آنها بگویند ممنوع الخروج هست؛ بعد حاشیه درست کنید؛ یعنی چه که نام من در بین ممنوع الخروجی‌ها از کشور است و یا خیر؟
این تهیه کننده سریال ادامه داد: شما در حال حاضر با بنده صحبت می‌کنید که این بدین معناست که هستم، مشکلی ندارم و رفته‌ام و از جزئیات سفرم به کانادا هم به شما گفته‌ام. با این حال می‌توانید همه این موارد را کنار هم بگذارید تا ببینید چه شخصی در این مسئله دروغ گفته است و باید به سراغ آن فرد بروید. 

امامی همچنین گفت: این چه حرفی است که عنوان می‌شود بنده متهم به فساد مالی هستم و یا خیر؟ آن فردی که این خبر را به دروغ منتشر کرده است باید پاسخگوی سوال شما باشد.

گفتنی استجبار کوچکی نژاد، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان از خروج محمد امامی از کشور به عنوان یکی از متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داده بود که از سوی این تهیه کننده تکذیب شد.

 

 

سریال شهرزاد شهرزاد2 محمد امامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین