کد خبر: 69231 A

ترانه علیدوستی| هنگامه قاضیانی| باران کوثری| فاطمه معتمدآریا

سازندگی: ترانه علیدوستی، معتمدآریا، قاضیانی، ریاحی، بایگان، کوثری و بازیگران دیگر در اوج خداحافظی کردند/ کیهان: اینها بازیگران هنجارشکن و از رده خارج‌اند!

سازندگی: ترانه علیدوستی، معتمدآریا، قاضیانی، ریاحی، بایگان، کوثری و بازیگران دیگر در اوج خداحافظی کردند/ کیهان: اینها بازیگران هنجارشکن و از رده خارج‌اند!

روزنامه سازندگی روز پنجشنبه 25 خرداد تصویر 10 بازیگر زن را روی صفحه اصلی روزنامه منتشر کرد و نوشت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها برای برخی از بازیگران سینما باعث شده که آنها از بازی در تولیدات جدید انصراف دهند. این مطلب و تیتر آن با واکنش تند روزنامه کیهان مواجه شده است.

ایران آرت: کیهان امروز شنبه 27 خرداد «تیتر طنزآمیز روزنامه حزب‌اشرافی برای بازیگران از رده خارج» نوشت: روزنامه حزب ‌اشرافی در تیتری که بیشتر شبیه یک شوخی و طنز می‌ماند، تصویر تعدادی از بازیگران از رده خارج را منتشر کرد و نوشت: «کناره‌گیری در اوج»

به نوشته روزنامه کیهان، اخیرا تعدادی از بازیگرهای سابق سینما و تلویزیون که برخی از آنها بیش از یک دهه است در هیچ فیلمی بازی نکرده‌اند، برای خودنمایی اقدام به هنجارشکنی کرده و اخلاق‌ستیزی خودشان را هم با افتخار تشییع کرده‌اند! بعضی از آنها هم چندی است که باز هم برای خودنمایی اعلام کرده‌اند که از عرصه بازیگری خداحافظی کرده‌اند. این درحالی است که اساسا هیچ تهیه‌کننده و کارگردانی رغبت همکاری با این افراد تاریخ مصرف گذشته را ندارد. در این شرایط، روزنامه سازندگی، تصویر این ناهنرمندان قانون‌شکن را بر صفحه اول خودش زده و نوشته است «خداحافظی در اوج»!

در ادامه تصویر صفحه اصلی روزنامه سازندگی را می‌بینید که خبر از خداحافظی فاطمه معتمدآریا، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی، کتایون ریاحی، شقایق دهقان، افسانه بایگان، باران کوثری، آزاده صمدی، لیلی رشیدی و پانته‌آ بهرام از بازیگری داده است:

222

باران کوثری افسانه بایگان ترانه علیدوستی کتایون ریاحی آزاده صمدی لیلی رشیدی فاطمه معتمدآریا شقایق دهقان پانته آ بهرام هنگامه قاضیانی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    البته در اوج نبودند ولی خوشحالیم که دیگه نمی بینیمشون

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین