کد خبر: 69518 A

متیو مک کانهی

ویدئو: فارسی حرف زدن متیو مک کانهی همه را حیرت‌زده کرد

ویدئو: فارسی حرف زدن متیو مک کانهی همه را حیرت‌زده کرد

یک توسعه‌دهنده‌ی خوش‌ذوق ایرانی به کمک هوش مصنوعی نشان داده است که متیو مک‌کانهی چگونه با صدای خودش به زبان فارسی صحبت می‌کند.

ایران آرت: یک توسعه‌دهنده‌ی ایرانی به نام صابر، ویدیویی در توییتر منتشر کرده که تاکنون بارها دیده شده است. در این ویدیو می‌بینیم که متیو مک‌کانهی، بازیگر معروفی که در فیلم‌ها و سریال‌های درخشانی ازجمله فصل اول True Detective بازی کرده است، با صدای خودش به زبان فارسی صحبت می‌کند.

به گزارش زومیت، صابر می‌گوید دیتاستی از پادکست متیو مک‌کانهی تولید کرده و صدای او را با هوش مصنوعی تعلیم داده است. نسخه‌ی هوش مصنوعی صدای مک‌کانهی با اختلاف تنها پنج ثانیه، دوبله‌ی فارسی انجام می‌دهد.

این نخستین باری نیست که هوش مصنوعی و دیپ‌فیک ما را متحیر می‌کند. مدتی پیش یک ویدیو از مورگان فریمن، بازیگر معروف هالیوود، به شیوه‌ی مشابه ترند شد.

پیشرفت‌های هوش مصنوعی از زمان انتشار چت‌بات ChatGPT به‌شدت در معرض توجه قرار گرفته است. در ماه‌های اخیر ابزارهای متعددی روی کار آمده‌اند و کاربران اینترنت را حیرت‌زده کرده‌اند.

با وجود تمامی مزایا، هوش مصنوعی می‌تواند خطراتی جدی به دنبال داشته باشد. با پیشرفت‌های هوش مصنوعی، ویدیوهای دیپ‌فیک نیز بیشتر می‌شوند و تشخیص محتوای اصلی از محتوای جعلی دشوارتر از همیشه خواهد شد.

 

متیو مک کانهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین