کد خبر: 6953 A

شخصیت‌های جدید «شهرزاد» در قسمت اول رو می‌شوند؟/ از بلقیس مرموز تا آقاپرویز لمپن

شخصیت‌های جدید «شهرزاد» در قسمت اول رو می‌شوند؟/ از بلقیس مرموز تا آقاپرویز لمپن

انتظارها بالاخره تمام شد و روز پخش قسمت اول از فصل دوم شهرزاد هم رسید.

ایران آرت: امروز قسمت اول از فصل دوم شهرزاد توزیع می‌شود و انتظارها برای از سرگرفتن این داستان محبوب به پایان می‌رسد اما هر هفته و تا قسمت بعدی انتظار برای اینکه ماجرا به کجا می‌رسد ادامه خواهد داشت.

هنوز معلوم نیست که در قسمت اول با شخصیت‌های جدید داستان آشنا می‌شویم یا خیر اما اگر کنجکاو هستید که درباره این شخصیت‌های جدید بیشتر بدانید این مطلب را دنبال کنید؛

 

بلقیس

دیوان سالار مستبد

ببخشید که این را می گوییم اما همه آنهایی که فکر کرده اند با مردن بزرگ آقا قسمت سفید داستان کمی نفس می کشد ، کور خوانده اند . عمه بلقیس که روزگاری نقش ملازم استراحتگاه شیرین در کرمان را داشت حالا در قامت یک دیوان سالار محکم به قصه می آید . هر چند به نظر می رسد که قباد به خاطر وصیت بزرگ آقا همه کاره ی دیوان سالار می شود اما عمه بلقیس زیر بار این وصیت نمی رود . البته دلایل اینکه زیر بار نمی رود کاملا مشخص است اما نکته مهم در فصل دوم این است که بلقیس به مهم ترین قطب سریال تبدیل می شود . یک دیوان سالار پراصل و نصب که می آید دم و دستگاه برادرش را از فروپاشی نجات می دهد . مواضع عمه بلقیس البته در مورد آشفته بازاری های شهربانی ، رقبا و حتی شهرزاد و فرهاد و خانواده اش مشخص نیست اما آنچه از فصل دوم مشخص شده این است که او با استفاده از اطلاعاتی که به دست می آورد ، به تهران می آید، صاحب صندلی می شود و به مسیر برادر در زوگویی و استبداد ادامه می دهد.

 

مرد سیاس و مرموز

این قدر که عمه بلقیس در قصه نقش خواهد داشت، قاعدتا نباید نقش بزرگتری به یک کاراکتر دیگر داده شود اما رضا کیانیان هم یکی از بازیگران دیگر این فصل است. در مورد نقش رضا کیانیان این قدر فیلترینگ قوی بوده که هیچ چیز به بیرون درز نکرده، البته همین قدر از او اطلاع داریم که از قسمت های اول وارد ماجرا می شود اما از قسمت ششم نقشش پررنگ شده و روند قصه را تغییر می دهد. برای همین بای حدس زدن نقش و قدرت او باید سراغ عکس های منتشر شده از سریال برویم. حضور رضاکیانیان پای میز بیلبارد در کافه ی بزرگ آقا هم خاستگاه او را نشان می دهد و هم احتمالا قسمتی از ویژگی هایش را لو میدهد. حدس هایی هم زده می شود که او از مردان قدرتمند سریال است اما هنوز معلوم نیست که او جزء مردان قدرتمند شهر است یا از آدم های دم و دستگاه قدرت یا حتی شوهر ، گماشته راننده عمه بلقیس . در مورد کیانیان چیز زیادی نمی دانیم جز همانی که گفتیم : از قسمت های اول وارد می شود از قسمت ششم پر رنگ می شود و نقشی مهم را بازی می کند .

 

آقا پرویز

کارگاه لمپن و زبل

یکی از خطوط مهم داستان از این به بعد پلیسی می شود؛ یعنی در کنار کاراکترهای که در قسمت اصلی قصه وارد می شوندو جزء اعضای خانواده و کار آقا بزرگ هستند. یک شخصیت کارآگاه وارد می شود که همچنان نقش پلیس و کارآگاهان را در قصه زنده نگه دارد. در قسمت های گذشته ی سریال هر چند خطوط داستانی که از شهربانی می گذشت به قدرت و باورپذیری بقیه خطوط داستان نبود اما ظاهرا تصمیم بر این شد که با استفاده از امیر جعفری رنگ کارآگاهی قصه را بیشتر کنند. او یک کارآگاه زرنگ است اما اینکه چطور وارد قصه می شود، هنوز به صورت شفاف معلوم نیست. این طور حدس زده می شود که پس از کشته شدن بزرگ آقا نیاز ویژه ای وجود دارد که یک نفر پیگیر ماجرا باشد. اسم این کاراکتر" آقا پرویز" است؛ کارآگاه لمپن و زبل شهرزاد2.

 

اشرافی زاده؟

کم اطلاع ترین کاراکتر شهرزاد 2 حتما فقیه نصیری است. از او کمتر از رضا کیانیان در دست است و حتی معلو نیست که چند دقیقه جلوی دوربین قرار گرفته و چه کار کرده. از عکس ها و مدل پوشش او بر می آید که از طبقه ی اشرافی باشد، اما همین را هم در نظر نگیرید به این دلیل که اطلاعات بسیار جزئی در مورد او وجود دارد. فقیه نصیری ممکن است نقش مهمی بازی کند و ممکن است نکند.

 

ترانه علیدوستی شهاب حسینی سریال شهرزاد حسن فتحی شهرزاد2
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین