کد خبر: 69593 A

محمدرضا گلزار| سام درخشانی

ببینید: کنایه سنگین سام درخشانی به محمدرضا گلزار

ببینید: کنایه سنگین سام درخشانی به محمدرضا گلزار

سام درخشانی به محمدرضا گلزار که جوکی را در ژانر جوک‌های او در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است کنایه زد.

ایران آرت: شوخی سام درخشانی با محمدرضا گلزار در فضای مجازی فراگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، ماجرا از این قرار است که گلزار نوشتاری مفهومی را دراستوری خود به اشتراک گذاشت و سام درخشانی  استوری او را بازنشر کرد و زیر استوری خود به طنز نوشت: سام استوری شعبه دیگری ندارد.

گفته می شود سام درخشانی مطالب طنز را در استوری خود به اشتراک می گذارد و  بعضی  نظرشان بر این است که او فضای کمدی را در استوری خود به وجود می آورد و از این طریق هم فضای کمدی به وجود می آورد و هم نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب می‌کند.

photo_2023-07-03_12-04-21

محمدرضا گلزار سام درخشانی
نظرات خوانندگان
  • مریم زی
    پاسخ

    خرسه که خودش این رو نوشته ولی باید از برخی آدمها بترسه چون اونقدر توانایی ها و قدرت و اعتماد به نفس بالایی دارند که بی محابا و هر جور که می خوان با هر خرسی مواجه میشن چون خودشون خوب می دونن توانایی دریدن و نابود کردن و مواجه با هر خرسی رو دارند !!! خرسه در مواجه با برخی آدمها باید واقعا بترسه !
    خورد و له کردن و نابود کردن خرس ها برای برخی آدمها واقعا کاری نداره به خاطر همین بی محابا و بی ملاحظه با هر خرسی مواجه میشن ولی متاسفانه اون خرسه حیوانه و این رو نمی فهمه !!
    اون خرسه حیوانه نمی تونه درک درست و کاملی از انسانها داشته باشه !!!
    اصلا برخی آدمها شکارچی ها و نابودگران قابلی هستند اصلا برای نابود کردن خرس ها ساخته و پرداخته شده اند و آموزش دیده اند ! اصلا برخی آدمها در مواجه با خرس ها منتظر عکس العملی از سمت خرس ها هستند تا خرسه خودی نشون بده تا خرسه رو نابود و ساقط کنن!
    ولی خوب اون خرسه و حیوانه وتفاوت بین انسانها رو نمی فهمه !!! اون خرسه و حیوانه ونمی تونه درک درست و کاملی از انسانها داشته باشه !! بیچاره خرسه !!!
    وحشی گری خرس یه چیز است اما توانایی های برخی انسانها واقعا یه چیز دیگه است !!
    اون خرسه و گول هیکلش رو می خوره ولی نمی فهمه یه آدم با یه گلوله دو سانتی متری که به مغزش شلیک می کنه می تونه در عرض چند ثانیه از پا درش بیاره !!
    اون خرسه نمی فهمه که برخی آدمها معطل می کنند و فرصت می دهند و شرایطی رو فراهم می کنند تا بهتر در تیررسشون قرار بگیره !
    اون یه حیوانه و نمی تونه ارزیابی درستی از بلاهایی که آدمها می تونن سرش بیارن داشته باشه !
    پدر پدربزرگ خودم شکارچی خرس بوده !

  • مریم زی
    پاسخ

    بدتر از حیوانات آدمهای ضعیفی هستند که در واقع خرس نیستند و هیچ شباهتی به خرس ندارند ولی خودشون رو جای خرس جا می زنند تظاهر به خرس بودن می کنند که بعداً تحت عنوان خرس خطاهایی که در رابطه با دیگران انجام می دهند رو به عنوان خرس توجیه کنند ! همون جوری که سام گفته در یک شعبه خودشون رو خرس جا می زنند و دریک شعبه ی دیگه خودشون رو انسان جا می زنند ! جالب ترین قسمتش اینجاست که پیش خودشون فکر می کنند خیلی زرنگ هستند و آدم روبرویی شون متوجه نیست دارن چه غلطی می کنند ! زرنگ تر از اونها همون آدم روبرویی هست که خودش رو به ندیدن و ندانستن می زند و خیلی خوب ارزیابی و بررسی شون می کنه تا سر فرصت مناسب حساب به اصطلاح خرس رو برسه ! و نقاب خرس رو برمیداره !!! آخه خودشون نمی فهمند وشعورشون نمی‌رسه که تفاوت بین انسان و خرس چقدر راحت هست و به سادگی در نگاه اول قابل تشخیص و پیگیری هست !!!!

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین