کد خبر: 69687 A

آناهیتا همتی| ازدواج آناهیتا همتی| همسر آناهیتا همتی| آناهیتا همتی و همسرش

آناهیتا همتی به خانه بخت رفت | اولین ویدئو از جشن عقد آناهیتا همتی و همسرش

آناهیتا همتی به خانه بخت رفت | اولین ویدئو از جشن عقد آناهیتا همتی و همسرش

آناهیتا همتی بازیگر سریال‌های خانه به دوش و ترش و شیرین در آستانه ۵۰ سالگی مجددا ازدواج کرد.

ایران آرت: آناهیتا همتی چهره‌ای آشنا برای علاقه‌مندان فیلم و سریال است. آناهیتا همتی سال 1383 با بازی در سریال خانه به دوش شهرت فراوان کسب کرد. آناهیتا همتی در سریال خانه به دوش نقش نرگس را بازی می‌کرد. سه سال بعد سریال ترش و شیرین به شهرت آناهیتا همتی افزود. آناهیتا همتی در سالهای اخیر کم کارتر بوده است. 

آناهیتا همتی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون برای بار دوم ازدواج کرد. این بازیگر با انتشار استوری‌های مختلف که هنرمندان ازدواجش را تبریک گفته‌اند خبر ازدواج خود را به صورت رسمی تایید کرد.

همچنین ویدئویی از مراسم عقد آناهیتا همتی و همسرش منتشر شده است که این ویدئو را در ادامه می‌بینید.

هنوز نام همسر آناهیتا همتی و پیشه او مشخص نیست.

 

همسر اول آناهیتا همتی که بود؟

آناهیتا همتی که تصور می شد تاکنون ازدواج نکرده است سال گذشته برای نخستین بار از همسر فیلیپینی اش گفت.

همتی در اینستاگرامش عکس هایی قدیمی از خود در کنار همسر فیلیپینی اش منتشر کرد و از درگذشت او خبر داد.

بر اساس آنچه در متن پست اینستاگرام همتی آمده، این مرد فیلیپینی که الکساندر جی ریوسا / Alexander Jriosa نام داشته، متولد سال ۱۹۷۳ بوده و در سال ۲۰۲۱ در سن ۴۸ سالگی از دنیا رفته است. همتی اشاره ای به علت فوت وی نکرده است.

به گفته ی آناهیتا همتی، او و الکساندر به مدت ۳ سال – از سال ۸۳ زمانی که خانم بازیگر ۳۱ سال داشت تا سال ۸۶ – در کنار یکدیگر زندگی کردند.

همتی همچنین نوشته اگر مرگ آن ها را از هم جدا نمی کرد قرار بود دوران بازنشستگی خود را دوباره در کنار هم سپری کنند. او توضیحی درباره ی علت جدایی شان نداده است.

1

همتی در این پست اینستاگرامی از دوران زندگی اش با الکساندر به عنوان «نقطه طلایی» زندگی خود یاد کرده است. او عشق و قدردانی خود را نسبت به الکساندر ابراز کرده و از غم بزرگ خود در فقدان او گفته است.

آناهیتا همتی این پست را با هشتگ هایی به زبان فیلیپینی-انگلیسی به پایان رسانده است: Mahal Kita و Miss Nakita Sobra به معنای «دوستت دارم» و «دلم برایت بسیار تنگ شده است».

آناهیتا همتی در این پست نوشته است: «سه سالی که ضربان قلب مون کنار هم‌ تپید، لذتبخش ترین و درخشان ترین دوران زندگیم بود،‌ اگر «مرگ» مارو از هم جدا نمی کرد قرار بود دوران بازنشستگی مون رو بازم با هم سپری کنیم.

«عاشقی» توام با صداقت، مهربانی و دست و دلبازی بارزترین ویژگی ات بود و من بیشترین یادگیری مهارت های زندگی رو مدیونتم، بسیار قدردان و سپاسگزارت بودم، هستم و خواهم بود تا نفس می کشم. تأثیر تو در زندگی من به قدری زیاد بوده که تا وقتی زنده ام در رفتار و کردارم مشهوده، با تو به رشد رسیدم و دوست داشتن واقعی و حقیقی رو یاد گرفتم.

وقتی که چشم می چرخونم تورو تو همه بخش های زندگیم می بینم، حتی گاهی در جزئی ترین و معمولی ترین چیزای زندگی، مثل خوردن میوه ای که دوست داشتی، یا رنگ مورد علاقه ات، یا بویی که دوست داشتی، موسیقی و فیلم های مورد علاقه ات، سفر، دریا و جنگل… بوی لاوندر و …

سال هشتاد و سه تا هشتاد و شش، نقطه طلایی زندگی ام محسوب میشه، چیزی شبیه خواب و خیال و رویا، بسیار زیبا و درخشان.

امروز روز تولد توست همینطور که خاطرات قشنگم مثل فیلم از جلوی چشمم رد میشه، اشک هام هم روی گونه ام جاریه، درد و زخم جای نبودنت توی قلبم هرگز التیام پیدا نمیکنه.

2

نقش‌های مختلف آناهیتا همتی در تئاتر

آناهیتا همتی بیشتر با بازی در سریال‌های طنز "خانه به دوش" و "ترش و شیرین" به کارگردانی رضا عطاران شناخته می‌شود اما او سابقه‌ای نسبتا طولانی در سینما، تلویزیون و تئاتر دارد.

همتی در پاییز سال ۱۳۷۲ با نمایش "تنبور نواز" به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی او "افسانه پوپک طلائی" ساخته خسرو شجاعی بوده‌است که در سال ۱۳۷۶ ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد

این بازیگر که در سال‌های اخیر کم‌کارتر از گذشته شده، به تازگی با انتشار تصاویری از نقش‌آفرینی‌های خود در تئاتر یاد کرده است.

او با انتشار تصاویر زیر در صفحه اینستاگرامش نوشته است: من آناهیتا همتی با افتخار یک تئاتری هستم. 

photo_۲۰۲۱-۰۹-۰۸_۱۵-۳۳-۴۶

photo_۲۰۲۱-۰۹-۰۸_۱۵-۳۴-۰۵

photo_۲۰۲۱-۰۹-۰۸_۱۵-۳۴-۰۱

photo_۲۰۲۱-۰۹-۰۸_۱۵-۳۳-۵۵

photo_۲۰۲۱-۰۹-۰۸_۱۵-۳۴-۰۴

photo_۲۰۲۱-۰۹-۰۸_۱۵-۳۳-۵۴

photo_۲۰۲۱-۰۹-۰۸_۱۵-۳۳-۴۹


photo_۲۰۲۱-۰۹-۰۸_۱۵-۳۳-۴۴

photo_۲۰۲۱-۰۹-۰۸_۱۵-۳۳-۵۱

ماجرای ممنوع الکاری آناهیتا همتی

همزمان با بازپخش سریال «باغ سرهنگ» آناهیتا همتی بازیگر این مجموعه به آن واکنش نشان داد.

آناهیتا همتی بازیگر پرکار دهه ۸۰ سینما و تلویزیون درباره آخرین سریالی که با عنوان «باغ سرهنگ» در تلویزیون از او پخش شد، در اینستاگرام خود نوشت: «آخرین کاری که از من در تلویزیون پخش شد. برای اینکه اجازه ندادند ادامه اش را بازی کنم و زنده یاد مجید اوجی و فلورا سام با اینکه ادامه اش را نوشته بودند و تصویب شده بود به خاطر من از ساختنش انصراف دادند. آقای اوجی عزیز روحت شاد، یادت همیشه در قلب های ما جاودانه.»

سریال «باغ سرهنگ» به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی، در بهمن ۱۳۹۲ از شبکه پنج سیما و پس از آن بارها از شبکه آی‌فیلم بازپخش شده‌است.

3

دستمزد باورنکردنی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی بازیگر سینما و تئاتر با انتشار پست جدیدی در صفحه شخصی‌اش نوشت: امروز وقتی مشغول تمیزکاری و مرتب کردن بودم به این کاغذ برخوردم، همونطور که می‌بینید این کپی چکی است که من در سال نودوشش بابت دو سه ماه تمرین و اجرای یک تئاتر گرفتم. پنج میلیون تومن !

همین مبلغ اندک کل درآمد من در سال نودوشش بوده است. پر واضحه اون بازیگرانی که میلیاردی پول در میارن انگشت شمارند و اونهایی هم که همیشه دسته جمعی میرن سر کار و تئاتر و تلویزیون و نمایش خانگی و سینما رو تسخیر کرده‌اند، در مجموع بیست نفر هم نیستند. به هر حال زندگی بالا و پایین داره، الانم خوب یا بد تو این مرحله هستم، یا غول این مرحله منو میخوره یا ازش عبور میکنم و میرم مرحله بعدی...»

4

آناهیتا همتی ازدواج آناهیتا همتی جشن عقد آناهیتا همتی عروسی آناهیتا همتی آناهیتا همتی و همسر دومش همسر آناهیتا همتی کیست آناهیتا همتی و همسر اولش همسر فیلپینی آناهیتا همتی اسم همسر آناهیتا همتی سن همسر آناهیتا همتی سن آناهیتا همتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین