کد خبر: 69808 A

تام کروز| ماموریت غیر ممکن

رکورد تام کروز با ماموریت غیر ممکن

رکورد تام کروز با ماموریت غیر ممکن

«مأموریت غیرممکن ۷» بر اساس آخرین برآوردها به دنبال افتتاحیه داخلی ۷۵ میلیون دلاری در سه روز اول اکران است.

ایران آرت: فیلم «مأموریت غیرممکن ۷»‌ (Mission: Impossible - Dead Reckoning) استودیوهای پارامونت و اسکای‌دنس تا پنجشنبه این هفته به فروش ۳۹.۸ میلیون دلاری از ۴۸ بازار بین‌المللی و فروش جهانی ۶۳.۶ میلیون دلاری رسیده است. این فیلم با بازی «تام کروز»، «ربکا فرگوسن»، و «هیلی آت‌ول» در آمریکای شمالی نزدیک به ۲۴ میلیون دلار در دو روز اول اکران فروخته است.

«مأموریت غیرممکن»‌ هفتم به کارگردانی «کریستفر مک‌کواری» با نمره A «سینمااسکور» در آخر هفته پیش رو در ۷۰ کشور از جمله بریتانیا، چین، اسپانیا، تایوان و اسکاندیناوی اکران می‌شود. این فیلم با استقبال منتقدین روبرو شده و از «راتن تومیتوز» امتیاز ۹۶ درصد دریافت کرده است.

فروش این فیلم در کشور کره جنوبی تا امروز به ۶.۳ میلیون دلار رسیده است. در چین، «مأموریت غیرممکن ۷» ۷.۹ میلیون دلار فروخته و از مخاطبین چینی امتیاز ۹.۴ «مائویان» دریافت کرده است. فیلم «فال‌اوت» (Fallout) از همین چندگانه امتیاز ۸.۱ مخاطبین دریافت کرده بود.

فروش قسمت هفتم چندگانه در فرانسه به ۳.۱ میلیون دلار از ۷۸۵ سالن سینما و در استرالیا به ۵.۱ میلیون دلار رسیده است. مکزیک فروش ۱ میلیون دلاری از ۹۹۰ سینما را ثبت کرده در حالی که آلمان ۱.۲ میلیون دلار بلیت‌فروشی کرده است. «مأموریت غیرممکن ۷» در امارات ۲.۸ میلیون دلار، در برزیل ۱.۴ میلیون دلار، در ایتالیا ۶۶۰ هزار دلار و در هنگ کنگ ۲.۷ میلیون دلار فروخته است.

IMG_20230715_112503_612

به گزارش ۳۰نما، امتیاز «مأموریت غیرممکن ۷» از مخاطبین آمریکایی به ۸۸ درصد در «پست‌ترک» می‌رسد در حالی که ۶۵ درصد از خریداران بلیت این فیلم مرد بودند و به فیلم امتیاز ۹۰ درصد دادند. زنان با ۳۵ درصد امتیاز ۸۶ درصد را ثبت کرده‌اند. این فیلمی یکی از طولانی‌ترین عناوین سینمایی تابستان امسال با ۲ ساعت و ۴۳ دقیقه است اما «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» که تا یک هفته آینده اکران می‌شود به سه ساعت می‌رسد.

در حال حاضر انتظار نمی‌رود که «مأموریت غیرممکن ۷» افتتاحیه داخلی ۹۰ میلیون دلاری را در پنج روز اول ثبت کند. این فیلم به نوشته «ددلاین» با بودجه ۳۰۰ میلیون دلاری تولید شده فروش دو روز اول آن با «تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه» (Transformers: The Last Knight) پارامونت در سال ۲۰۱۷ قابل مقایسه است. با این حال آن فیلم مخاطبین مرد جوان‌تر را هدف گرفته بود.

«مأموریت غیرممکن ۷» در دو کامیک-کان در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ بازاریابی شد و پارامونت برای افتتاحیه جهانی آن شهر رم را برگزید جایی که این دنباله فیلمبرداری شده و ستارگان صحنه‌های تعقیب و گریز پیچیده‌ای فیلمبرداری کرده‌اند. قسمت قبلی این چندگانه ۶۱.۲ میلیون دلار در افتتاحیه داخلی و ۷۹۱.۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

«صدای آزادی» (Sound of Freedom) استودیوهای انجل با بازی «جیم کاویزل» که آخر هفته گذشته با فروش ۳۳ میلیون دلاری بالاتر از «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) قرار گرفت همچنان پرفروش است. این فیلم پنجشنبه این هفته ۴.۵ میلیون دلار فروخت و ۴ درصد رشد را نسبت به چهارشنبه در آمریکای شمالی نشان داد. فروش «صدای آزادی» پس از هفت روز گذشته به ۳۶.۵ میلیون دلار و در مجموع به ۵۸.۵ میلیون دلار رسیده است.

 

تام کروز ماموریت غیر ممکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین