کد خبر: 69957 A

کیت وینسلت| آل پاچینو| اسکارلت جوهانسون| جشنواره فیلم تورنتو

کیت وینسلت و آل پاچینو در تورنتو به هم رسیدند

کیت وینسلت و آل پاچینو در تورنتو به هم رسیدند

جشنواره فیلم تورنتو با فیلم‌هایی از کیت وینسلت، آل پاچینو، رابرت دنیرو، جیمی فاکس، اسکارلت جوهانسون و پیت دیویدسون برگزار خواهد شد.

ایران آرت: جشنواره تورنتو در اعتصاب بازیگران و نویسندگان هالیوود برگزار خواهد شد.

در حالی که جشنواره‌های پاییز امسال با اعتصاب اتحادیه نویسندگان (WGA) و بازیگران (SAGAFTRA) با چالش جدی روبرو شده‌اند، جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو (TIFF) با انتشار فهرست فیلم‌های پذیرفته‌شده دوره جدید تأیید کرد که این رویداد مانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد هرچند که اعتصاب مانع حضور ستارگان شود.

به گزارش 30نما، امسال ۶۰ فیلم در دو بخش نمایش گالا و نمایش ویژه اکران خواهند شد. فیلم‌های «لی» با بازی کیت وینسلت در نقش لی میلر عکاس جنگ، وسترن «مردگان بی‌آزارند» با بازی ویگو مورتنسن، «پول نادانی» با بازی پل دینو و پیت دیویدسون، «سولو» با بازی تئودور پلرین، «ازرا» با بازی رابرت دنیرو و رز بیرن،  «پایانی که از آن شروع می‌کنیم» با بازی جودی کومر و بندیکت کامبربچ، «ناکس می‌رود» با بازی ال پاچینو و مایکل کیتون، «ستاره شمال» با بازی اسکارلت جوهانسن، «سوداگران درد» با بازی امیلی بلانت و کریس اوانز، «تدفین» با بازی جیمی فاکس و تامی لی جونز، «با هم ۹۹» که دنباله‌ای برای «با هم» به کارگردانی «لوکاس مودیسون» سوئدی است، و «زن این ساعت» با بازی نا کندریک از جمله فیلم‌هایی‌اند که برای اولین بار در این جشنواره اکران خواهند شد.

MV5BNzhhMDA5ZWUtMWNkYy00YmM3LWE3ZGMtMWYxNjU5MTczOGEwXkEyXkFqcGdeQXVyMTIzMjkyNjI5._V1_

بسیاری از این بازیگران به دلیل عضویت در اتحادیه‌ها اجازه حضور در جشنواره تورنتو را نخواهند داشت. چهل و هشتمین دوره جشنواره تورنتو از ۷ تا ۱۷ سپتامبر برگزار خواهد شد.

 

آل پاچینو رابرت دنیرو اسکارلت جوهانسون کیت وینسلت جشنواره فیلم تورنتو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین