کد خبر: 69969 A

سخنرانی طوفانی برایان کرانستون در تجمع بازیگران/ اجازه نمی‌دهیم شغل ما را بگیرید و به ربات‌ها بدهید

سخنرانی طوفانی برایان کرانستون در تجمع بازیگران/ اجازه نمی‌دهیم شغل ما را بگیرید و به ربات‌ها بدهید

بازیگر «برکینگ بد» سه‌شنبه این هفته در صف اعتصاب بازیگران هالیوود سخنرانی کرد.

ایران آرت: برایان کرانستون بازیگر سریال «برکینگ بد» (Breaking Bad) سه‌شنبه این هفته در میدان تایمز نیویورک حضور پیدا کرد تا در صف اعتصاب اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) پیامی به تهیه‌کنندگان هالیوود از جمله «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی بدهد.

کرانستون می‌گوید: «پیامی داریم برای آقای ایگر. می‌دانم که مسائل را از لنز دیگری می‌بینی، قربان. انتظار نداریم که درک کنی ما چه کسانی هستیم. اما از تو می‌خواهیم صدای ما را بشنوی، و از آن گذشته به حرف ما گوش کنی وقتی که می‌گوییم اجازه نمی‌دهیم شغل ما را بگیری و به ربات‌ها بدهی. اجازه نمی‌دهیم حق ما برای کار کردن و یک زندگی شرافتمندانه را بگیری. و در آخر، و مهم‌تر از همه، به تو اجازه نمی‌دهیم شأن ما را از بین ببری! ما سراسر و تا پایان متحدیم!»

به گزارش 30نما، او سخنرانی خود را با این گفته آغاز کرد که همه اتحادیه و اصناف و تهیه‌کنندگان پذیرفته‌اند که «صنعت ما به شکلی استثنایی تغییر کرده.» او اضافه می‌کند: «مدل کسب‌وکار ما حتی با ۱۰ سال پیش یکسان نیست. و با این حال،‌ اگرچه اعتراف می‌کنند که در اقتصاد امروز این یک واقعیت است، اما با چنگ و دندان به همان سیستم اقتصادی منسوخ چسبیده‌اند! از ما می‌خواهند به عقب برگردیم. نمی‌توانیم برگردیم و برنخواهیم گشت.»

کرانستون در این تجمع به بازیگرانی چون «کوری استال»، «استیو بوشمی»، «برندن فریزر»، «کریستین اسلیتر»، «بی‌دی ونگ»، «مایکل شنان»، «جسیکا چستین» و «مت بومر» پیوسته بود.

 

برایان کرانستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین