کد خبر: 70000 A

بازی تاج و تخت| سوفی ترنر

خالکوبی سوفی ترنر بازی تاج و تخت را لو داد؟

خالکوبی سوفی ترنر بازی تاج و تخت را لو داد؟

خالکوبی سوفی ترنر که در این سریال در نقش سانسا استارک، یکی از اعضای خاندان استارک به ایفای نقش پرداخت، یکی از آن سرنخ هایی بود که طرفداران سعی داشتند با کمک آن، پایان سریال «بازی تاج و تخت» را پیش بینی کنند.

ایران آرت: در جریان پخش سریال «بازی تاج و تخت»، طرفداران این سریال، تئوری های مختلفی را برای پایان این سریال و سرنوشت شخصیت های آن مطرح می کردند.

خالکوبی سوفی ترنر که در این سریال در نقش سانسا استارک، یکی از اعضای خاندان استارک به ایفای نقش پرداخت، یکی از آن سرنخ هایی بود که طرفداران سعی داشتند با کمک آن، پایان سریال «بازی تاج و تخت» را پیش بینی کنند.

به گزارش روزیاتو، در حالی که همه در انتظار دیدن آخرین قسمت «بازی تاج و تخت» بودند، اما پایان بندی این سریال نتوانست بیشتر طرفداران آن را راضی کند؛ بزرگترین انتقادی که در مورد فصل ۸ «بازی تاج و تخت» به طور کلی وجود دارد این است که عجله ای برای به پایان رساندن داستان احساس می شود و سرنوشت شخصیت ها، آنطور که باید به سرانجام نمی رسد. 

2-108

اما شخصیت سانسا استارک، یکی از معدود شخصیت‌های اصلی «بازی تاج و تخت» است که از کل وقایع خونین سریال، جان سالم به در می برد و کمان شخصیت او به طور کامل ترسیم می شود. در ابتدای سریال، سانسا نابالغ است و از چالش ها دوری می کند، اما در پایان «بازی تاج و تخت»، سانسا یک بازمانده سرسخت می شود که رهبر مردمش است.

قبل از پخش فصل آخر سریال، خالکوبی سوفی ترنر سر و صدای زیادی به پا کرد و طرفداران از خود می پرسیدند که آیا خالکوبی او سرنوشت خاندان استارک را اسپویل کرده است؟

3-105

سوفی ترنر قصد نداشت خالکوبی بازی تاج و تختش اسپویلر شود

در سال ۲۰۱۸، سوفی ترنر خالکوبی «بازی تاج و تخت» را زیر آرنج چپ خود انجام داد که توسط هنرمند خالکوبی لورن وینزر انجام شده بود. این خالکوبی مربوط نماد خاندان استارک (direwolf sigil) بود که در زیر آن نوشته شده «گروه زنده می مانند». پس از اینکه این خالکوبی توسط عموم دیده شد، برخی از طرفداران «بازی تاج و تخت» آن را به عنوان تاییدی بر اینکه استارک ها در فصل آخر سریال جان سالم به در می برند و احتمالاً بر تخت آهنین حکومت می کنند، تلقی کردند. پس از حدس و گمان های گسترده، ترنر در ژوئن ۲۰۱۸ در برنامه آخر آخر شب با جیمز کوردن در مورد خالکوبی اش صحبت کرد.

در این تاک شو، ترنر توضیح داد که به او گفته شده بود که قبل از فصل آخر سریال، این خالکوبی را انجام ندهد، زیرا می‌توان آن را به عنوان یک اسپویل تعبیر کرد. اما او تصمیم گرفت به هر حال آن را خالکوبی کند، زیرا نوشته این خالکوبی به نقل قولی از فصل قبلی پخش شده «بازی تاج و تخت» اشاره دارد. کوردن از ترنر خواست تا جزئیاتی در مورد فصل آخر ارائه دهد، اما ترنر با نشان دادن تعهد خود به مخفی نگه داشتن طرح فصل ۸ «بازی تاج و تخت»، از این کار خودداری کرد.

5-87

سوفی ترنر و میزی ویلیامز خالکوبی‌های مشابه دارند

خالکوبی نماد خاندان استارک، تنها خالکوبی مربوط به «بازی تاج و تخت» سوفی ترنر نیست. در سال ۲۰۱۶، ترنر و همبازی اش میزی ویلیامز خالکوبی های مشابهی انجام دادند. آنها تاریخ ۰۷.۰۸.۰۹ را خالکوبی کردند که یادآور تاریخ روزی است که ترنر و ویلیامز متوجه شدند که به عنوان خواهران سانسا و آریا استارک در «بازی تاج و تخت» انتخاب شده‌اند.

در این سریال، سانسا و آریا به یکدیگر وفادار هستند، اما لزوماً دوستان صمیمی نیستند و رابطه پیچیده ای دارند. ترنر و ویلیامز در حین بازی در نقش خواهران استارک و حتی پس از پایان فیلمبرداری، بهترین دوستان یکدیگر بودند.

 

بازی تاج و تخت سوفی ترنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین