کد خبر: 70012 A

جولیا رابرتز| تام کروز| ماموریت غیر ممکن

تکنولوژی نتوانست این خانم بازیگر را جوان کند

تکنولوژی نتوانست این خانم بازیگر را جوان کند

جولیا رابرتز قرار بود در فصل هفتم «ماموریت غیر ممکن» حضور داشته باشد اما نتوانستند او را به اندازه کافی جوان نشان دهند

ایران آرت: برای دوران پیری جولیا رابرتز در هفتمین فصل ماموریت غیر ممکن: حساب مرده قسمت اول، برنامه‌ریزی شده بود اما به دلیل این‌که نتوانستند به اندازه کافی او را جوان نشان دهند، این طرح به سرانجامی نرسید.

به گزارش ایرنا، کریستوفر مک‌کواری کارگردان این فصل از ماموریت غیر ممکن به تازگی فاش کرده که یک سکانس پیری را برای آخرین فیلم این مجموعه در نظر گرفته است. صحنه فلاش بک پیش از پیوستن تام کروز به صندوق بین المللی پول، او را در همان دوران دهه ۸۰ بازآفرینی می‌کرد و طبق گزارش ددلاین، جولیا رابرتز که پیر شده بود نقش معشوق تام را در این سکانس بازی می‌کرد. عینک دوران پیری هم به خاطر ملاحظات خلاقانه و نیز هزینه کنار گذاشته شد.

به گفته مک‌کواری، ایده این بود که آخرین فصل ماموریت غیرممکن در سال ۱۹۸۹ آغاز شود و نگاهی اجمالی به شخصیت اتان هانت، پیش از دوران زندگی او به عنوان یک جاسوس فوق‌العاده داشته باشیم. مک کواری در گفت و گو در پادکست Empire Spoiler Special گفت سکانس را طوری تصور می‌کند که گویی در سال ۱۹۸۹ فیلمبرداری شده است. با انجام این کار، او احساس می‌کرد جولیا رابرتز یک انتخاب طبیعی است.

به گمان او، جولیا رابرتز برای یک صحنه فلاش بک در سال ۱۹۸۹ در مقابل تام کروز عالی خواهد بود.

در هفتمین فصل از مجموعه ماموریت غیرممکن، اتان هانت با بازی تام کروز و تیم صندوق بین المللی پول باید یک سلاح خطرناک را پیش از اینکه به دست افراد اشتباه بیفتد ردیابی کنند.

از نگاه کارگردان، دیدن ناگهانی تام کروز و جولیا رابرتز به عنوان نسخه‌های جوان‌تر از خود، حتی اگر اثر بی‌نقص باشد، بسیار حواس‌پرت‌کننده خواهد بود.

یکی از دلایل دیگر برای عدم حضور رابرتز در این فصل از ماموریت غیرممکن مساله هزینه بود؛ نه تنها بازیگرانی مانند تام کروز و جولیا رابرتز فقط برای ایفای نقش هزینه قابل توجهی را به دنبال داشتند بلکه جوان‌سازی یک فرآیند جلوه‌های بصری پرهزینه و زمان‌بر است. کافی است از ایندیانا جونز ۳۰۰ میلیون دلاری: شماره گیری سرنوشت بپرسید... .

تیم کارگردانی تصمیم گرفت تام کروز را پیر نکند و جولیا رابرتز را انتخاب کند اما نسخه‌ای از این ایده راه خود را به فیلم باز کرد و بر اساس آن، بازیگر ماریل گاریگا نقشی را بازی می‌کرد که در ابتدا برای جولیا رابرتز در نظر گرفته شده بود.

تام کروز - ماموریت غیر ممکن

گیشه ۲۰۲۳ شلوغ است، اما همچنان فیلم‌ها در تلاش برای رسیدن به ارقام فروش پیش از دوران کرونا هستند. با وجود این چالش‌ها، به نظر می‌رسد بودجه‌های پرفروش همچنان در حال افزایش است. مک‌کواری و تیم ماموریت غیرممکن احتمالاً برای صرفه‌جویی در پول، تا جایی که می‌توانستند در مقاومت برای انتخاب جولیا رابرتز، تلاش درستی کردند.

پیشتر، نیکلاس هولت ستاره مکس دیوانه: جاده خشم و منو در گفت و گویی که با روزنامه گاردین انجام داده بود فاش کرد که تام کروز با او تماس گرفته و خواسته که به فرانچایز ماموریت غیرممکن در هفتمین فصل این اثر سینمایی بپیوندد که هولت این نقش را پذیرفت، چرا که به گفته او منفی و اصلی است.

 

تام کروز جولیا رابرتز ماموریت غیر ممکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین