کد خبر: 70111 A

مارگو رابی| رایان گاسلینک| فیلم باربی

مارگو رابی در نزدیکی ایران/ باربی به خاورمیانه رسید

مارگو رابی در نزدیکی ایران/ باربی به خاورمیانه رسید

«باربی» سرانجام پس از مدتی توقف در عربستان سعودی و امارات متحده عربی اکران می‌شود.

ایران آرت: «باربی» که در باکس آفیس جهانی از یک میلیارد دلار هم عبور کرده هنوز در کشورهای عربی به نمایش درنیامده اما حالا گفته می‌شود قرار است این پنجشنبه در عربستان سعودی و امارات متحده عربی اکران شود و به هفته‌ها حدس و گمان مبنی بر اکران نشدن آن پایان دهد.

این فیلم قرار بود اکران خود را در سراسر منطقه هم‌زمان با برنامه اکران جهانی‌اش در ۲۱ جولای آغاز کند اما پس از آن که بحث پاره‌ای تعدیل‌ها مطرح شد، تاریخ جدید اکران آن تا ۳۱ آگوست به تعویق افتاد. به این ترتیب فیلم امکان تجربه رقابت «باربنهایمر» در سینماهای کشورهای حوزه خلیج فارس را از دست داد و این «اوپنهایمر» بود که نهایت استفاده را برد و در هفته اول صدر باکس آفیس را از آن خود کرد.

به نظر می‌رسد اکنون مشکل رفع شده و راه حلی با تعیین تاریخ اکران یافته شده است، البته هنوز روشن نیست که فیلم تا چه حد با تدوین جدید روبه‌رو شده باشد.

به گزارش مهر، اکران «باربی» در حال حاضر به ۲ کشور عربستان و امارات محدود شده و خبری از اکران آن در دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس وجود ندارد. اما به طور کلی، بیشتر این کشورها از تصمیم عربستان پیروی می‌کنند؛ هرچند کویت به ویژه درباره موارد ارجاع شده به مفاهیم همجنس‌گرایانه سخت‌گیری جدی دارد و به تازگی اجازه اکران فیلم ترسناک «با من صحبت کن» را نه به دلیل فیلم بلکه برای بازی بازیگر تایید نشده آن لغو کرد.

 

باربی مارگو رابی رایان گاسلینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین