کد خبر: 70153 A

رضا رشیدپور| کیهان

کیهان: توئیت‌ها و مطالب اینستاگرامی شما فراموش نمی‌شود آقای رشیدپور!

کیهان: توئیت‌ها و مطالب اینستاگرامی شما فراموش نمی‌شود آقای رشیدپور!

کیهان ضمن انتقاد از بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون نوشت: خوشبختانه، حداقل کارکرد مثبت فضای مجازی این است که چهره واقعی خیلی افراد را رو می‌کند. بله، توئیت‌ها و مطالب اینستاگرامی شما فراموش نمی‌شود آقای رشیدپور!

ایران آرت: کیهان ذیل تیتر «چطور فراموش کنیم آقای رشیدپور؟» نوشت: رضا رشیدپور در حالی ساز بازگشت به آنتن رسانه ملی را کوک کرده - و برخی خبرها نیز حکایت از این بازگشت دارد- که هنوز هم مطالبش علیه نظام و در حمایت آشوب‌های سال 1401 خودنمایی می‌کنند!

به نقل از کیهان، این مجری که بارها با صداوسیما قهر کرده و دوباره برگشته، در حالی که همه وجودش از نظام اسلامی و سازمان صداوسیماست، پاییز سال 1401 در اوج آشوب‌ها مطالبی را در جهت فتنه و حمایت از اغتشاشات و اراذل و اوباش اغتشاشگر منتشر می‌کرد. همین الان اگر سری به صفحات رسمی رضا رشیدپور در شبکه‌های اجتماعی بزنیم، می‌بینیم که او برای خیلی از نمادهای آشوب به خیال خود، ادای دین کرده است!

کیهان در ادامه نوشته است: خوشبختانه، حداقل کارکرد مثبت فضای مجازی این است که چهره واقعی خیلی افراد را رو می‌کند. بله، توئیت‌ها و مطالب اینستاگرامی شما فراموش نمی‌شود آقای رشیدپور!

 

رضا رشیدپور رشیدپور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین