کد خبر: 70195 A

مارگو رابی| رایان گاسلینک| فیلم باربی

افشای دستمزد مارگو رابی از باربی/ ستاره هالیوود با دستمزدش چه می‌کند؟

افشای دستمزد مارگو رابی از باربی/ ستاره هالیوود با دستمزدش چه می‌کند؟

مارگو رابی فاش کرده بود که پس از بازی در درام «گرگ وال استری مارتین اسکورسیزی در سال ۲۰۱۳ رهن خانه مادرش را پرداخت کرده است.

ایران آرت: مارگو رابی از فیلم «باربی» (Barbie) به کارگردانی گرتا گرویگ نزدیک به ۵۰ میلیون دلار به دست خواهد آورد. ورایتی دستمزد رابی در مقام بازیگر و تهیه‌کننده این اقتباس از عروسک متل را تأیید کرده است.

رابی «باربی» را به واسطه کمپانی «لاکی‌چپ اینترتینمنت» که در سال ۲۰۱۴ با همسرش «تام اکرلی» تأسیس کرد برای برادران وارنر به تولید رساند. او با این کمپانی در تولید «پرندگان شکاری» (Birds of Prey) و «زن جوان آینده‌دار» نیز مشارکت کرده است.

در گزارش ورایتی آمده است که رابی از فروش بیش از ۱ میلیارد دلاری این فیلم نیز پاداش‌هایی دریافت خواهد کرد. تاکنون فقط ۵۳ فیلم در تاریخ سینما از فروش ۱ میلیارد دلاری عبور کرده‌اند. «باربی» فروش جهانی فیلم‌هایی چون «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) را پشت سر گذاشته و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ به کارگردانی یک زن در آمریکا و جهان تبدیل شده است.

به نقل از 30نما، رابی پیش از اکران «باربی» در مصاحبه با برنامه «صبح یکشنبه» (Sunday Morning) شبکه سی‌بی‌اس فاش کرده بود که پس از بازی در درام «گرگ وال استریت» (The Wolf of Wall Street) «مارتین اسکورسیزی» در سال ۲۰۱۳ رهن خانه مادرش را پرداخت کرده است: «او از رهن خانه پول برمی‌داشت و به من قرض می‌داد، بنابراین همیشه می‌دانستم که باید آن را پس بدهم. و بعد یک روز، وقتی به اندازه کافی پول داشتم، آن رهن را به صورت کامل پرداخت کردم. گفتم: «مادر، دیگر نگران آن رهن نباش. دیگر حتی وجود ندارد.»»

«باربی» تاکنون ۵۲۶.۳ میلیون دلار در بازارهای داخلی و ۶۵۷.۶ میلیون دلار در سایر نقاط جهان فروخته و رکوردهای زیادی را شکسته است. پیش‌تر گزارش شده بود که رابی و «رایان گاسلینگ» برای بازی در این فیلم ۱۲.۵ میلیون دلار دریافت کرده‌اند.

رابی در مصاحبه با «کلایدر» گفته بود که وقتی به استودیوها پیشنهاد تولید «باربی» را ارائه می‌کرده به آن‌ها وعده می‌داده است که این فیلم ۱ میلیارد دلاری خواهد شد.

باربی مارگو رابی رایان گاسلینگ گرتا گرویگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین