کد خبر: 70400 A

مایلی سایرس

صحبت‌های جنجالی مایلی سایرس علیه برگزاری کنسرت

صحبت‌های جنجالی مایلی سایرس علیه برگزاری کنسرت

سایرس می‌گوید از اجرای کنسرت لذت نمی‌برد.

ایران آرت: مایلی سایرس می‌گوید از برگزاری کنسرت لذت نمی‌برد. این خواننده و بازیگر ۳۰ ساله در مجموعه‌ای از ویدیوها که در صفحه تیک‌تاک او منتشر شده توضیح داده است که چرا فکر می‌کند کنسرت و اجرای زنده به سلامت او ضربه می‌زند.

بازیگر سریال «هانا مونتانا» می‌گوید: «این مسئله‌ای است که مردم درباره کنسرت درک نمی‌کنند – اینکه اجرا ۹۰ دقیقه است، اما همه عمر شماست. اگر در سطح معینی از شدت و کیفیت اجرا داشته باشید، باید به میزان برابری استراحت کنید و احیا شوید. سطحی از [عزت] نفس است که وقتی در تور کنسرت هستم باید وجود داشته باشد تا حس کنم که افراط کرده‌ام. و به محض اینکه سوییچ روشن شد، خاموش کردنش دشوار است. به نظر من وقتی نفس خود را تربیت می‌کنید، هر شب فعال بودن – خاموش کردن این سوییچ برای من از هر چیزی سخت‌تر است.»

به گزارش 30نما، او ادامه می‌دهد: «رابطه هر روزه میان خودت و انسان‌های دیگر که رابطه‌ای میان سوژه و بیننده است برای من سالم نیست، چون انسانیت و ارتباط من را پاک می‌کند و بدون انسانیت و ارتباط نمی‌توانم ترانه‌سرا باشم و ترانه‌سرا بودن اولویت من است.»

این اولین بار نیست که سایرس علیه برگزاری کنسرت موضع‌گیری می‌کند. اوایل سال جاری میلادی او به مجله «ووگ» بریتانیا گفته بود که تمایلی ندارد دوباره کنسرت برگزار کند: «پس از آخرین اجرایی که [در سال ۲۰۱۴] داشتم، بیشتر به عنوان یک پرسش به آن نگاه کردم. و نمی‌توانم. نه فقط نمی‌توانم، چون نتوانستن ظرفیت شما را نشان می‌دهد، بلکه تمایلی [ندارم.] آیا می‌خواهم زندگی‌ام را صرف لذت یا رضایتمندی دیگرانی به جز خودم کنم؟»او اضافه کرده بود که اجرای زنده «طبیعی» نیست: «منزوی‌کننده است چون اگر در مقابل ۱۰۰ هزار نفر باشید تنهایید.»

 

مایلی سایرس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین