کد خبر: 7091 A

مهتا به دنبال داود مرادی/ فرزاد موتمن فیلم جدیدش را جلوی دوربین می‌برد

مهتا به دنبال داود مرادی/ فرزاد موتمن فیلم جدیدش را جلوی دوربین می‌برد

فیلم داستانی اجتماعی و در فضایی شهری جلوی دوربین می‌رود.

ایران آرت: جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده گفت: فیلم سینمایی «سراسر شب» جدیدترین ساخته فرزاد مؤتمن نیمه تیرماه جلوی دوربین می‌بریم. جواد نوروز بیگی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران در گفت‌وگو با فارس درباره روند تولید فیلم «فرزاد مؤتمن» اظهار داشت: پیش‌تولید فیلم سینمایی «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن آغاز شد. طبق برنامه‌ریزی، فیلم نیمه تیرماه جلوی دوربین می‌رود. 

وی درباره پرشخصیت‌ بودن فیلم مانند کار قبلی کارگردان گفت: این فیلم هم مانند کار قبلی مؤتمن (آخرین بار کی سحر را دیدی) پر شخصیت است و برای شخصیت‌ها سعی می‌کنیم از بازیگران حرفه‌ای استفاده کنیم. 

نوروزبیگی درباره مضمون فیلم توضیح داد: فیلم داستانی اجتماعی و در فضایی شهری جلوی دوربین می‌رود. مذاکرات با عوامل پشت دوربین و جلوی دوربین آغاز شده اما هنوز هیچ یک از عوامل قطعی نشده است. 

بنابراین گزارش، «سراسر شب» به نویسندگی مشترک فرزاد مؤتمن و زامیاد سعدوندیان یک درام معاصر است و در خلاصه داستانش آمده: مهتا برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم - پیش از خواب طولانی مدتش-  بوده، به محله زندگی داود می‌رود تا با یافتن پاسخی برای سوالاتش پیرامون اتفاقی که برای مریم افتاده پیدا کند، اما در این میان… .

 

فرزاد موتمن جواد نوروزبیگی فیلم سراسر شب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین