کد خبر: 710 A

گفت‌وگو با خواننده‌ دیگری که عشق دوربین شده است

امید حاجیلی به سحر قریشی پیوست

امید حاجیلی به سحر قریشی پیوست

امیدحاجیلی خواننده از حضور در سریال "پیکسل " و اجرای کنسرت‌هایش گفت.

ایران‌آرت: امیدحاجیلی خواننده از حضور در سریال "پیکسل " و اجرای کنسرت‌هایش گفت.

امید حاجیلی خواننده، به زودی با سریال " پیکسل " در مقام بازیگر به تلویزیون می‌آید. "پیکسل" را محمود معظمی و محمدحسین لطیفی کارگردانی کرده‌اند و از آن به عنوان اولین سریال تعاملی یاد می‌شود.

حاجیلی که یکشنبه شب در جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت،  درباره اولین حضورش در عالم بازیگری به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مهمترین مسئله‌ای که باعث شد وارد این عرصه شوم این بود که نقش خودم را بازی می‌کنم. سریال هم از کنسرت من شروع می‌شود و این برایم جذاب بود که نقش خودم است.

حاجیلی ادامه داد: البته آنچه در فیلمنامه است، درباره زندگی من نیست و یکسری داستان‌هایی است که نوشته شده است. از سوی دیگر آنچه من را ترغیب کرد در این سریال بازی کنم، عوامل و کسانی بودند که در پشت و جلوی دوربین مشغول کار بودند و همه جزو بهترین‌ها و خوب‌های این حرفه هستند و این فرصت خوبی بود که همه دست به دست هم دادند تا من حضور در "پیکسل" را بپذیرم.

این هنرمند درباره بازخورد حضورش در عرصه بازیگری اظهار کرد: هر هنرمندی که در یک شاخه‌ای از هنر مطرح می‌شود، وقتی می‌خواهد تجربه جدیدی داشته باشد، عمدتا در مقابلش جبهه می‌گیرند و این طبیعی است. چه ورزشکارانی که خواننده شدند چه بازیگرانی که وارد فضای موسیقی شدند همواره معترضانی داشتند. من‌هم به این موضوع فکر کردم و می‌دانستم که این اتفاقات قطعا می‌افتد، اما بهر حال تجربه‌ای بود که دوست داشتم آن را انجام دهم، ولی خودم را بازیگر نمی‌دانم و همچنان در عرصه موسیقی فعالیت خواهم کرد.

حاجیلی سریال پیکسل

حاجیلی همچنین درباره سختی‌هایی که در اولین حضورش در بازیگری داشت بیان کرد: من در این سریال زندگی خودم را بازی نکردم ودر قالب فیلمنامه قرار گرفتم که کاملا با آنچه در واقعیت زندگی خودم با آن روبه‌رو هستم متفاوت است. سعی کردم خودم را در آن قالب متفاوت قرار بدهم. ایفای این نقش هم سخت بود، چون تجربه‌ای در عرصه بازیگری نداشتم و هم استرس به همراه داشت و خوشحالم که توانستم دوستانم را راضی کنم.

وی با اشاره به اینکه بسیار ایده‌آل‌گراست و هرگز از کاری که انجام می‌دهد رضایت کامل ندارد، درباره میزان رضایتمندی از حضورش در عرصه تصویر عنوان کرد: هیچ وقت از کارهایی که انجام می‌دهم راضی نیستم و به آن درجه نمی‌رسم که بخواهم به صورت مطلق راضی باشم، چرا که بسیار ایده‌آل‌گرا هستم. از آنجا که تجربه‌ای در عرصه بازیگری نداشتم، دوستان بسیار کمک کردند. حسن کار نیز همین دوستی بود که ما با هم از قبل داشتیم و باعث شد تا در این زمینه بتوانم راحت‌تر کار کنم، ولی خیلی راضی نیستم از کاری که انجام دادم و همین که توانستم بخشی از رضایت دوستانم را در پشت صحنه جلب کنم کافی است.

این خواننده پاپ درباره تجربیات بعدی خود در  عرصه بازیگری نیز گفت:  با حضور در این سریال آنچه را باید تجربه می‌کردم، کردم و شاید انتخاب کار بعدی برایم راحت‌تر باشد، اما از سوی دیگر برایم سخت است که بخواهم در عرصه بازیگری حضور داشته باشم، چرا که درگیر کارهای خودم در موسیقی هستم و تا بازخوردی از مخاطب در این زمینه نبینم، قطعا نمی‌توانم تصمیم بگیرم، اما بعید می‌دانم که در نقش دیگری بخواهم حضور داشته باشم.

حاجیلی بیان کرد: دوستان برای پخش این سریال در تلاش هستند و سعی می‌کنند که بهترین اتفاق برای آن رقم بخورد. به هر حال اولین بار است که سریالی به صورت تعاملی ساخته می‌شود و قرار است برای پخش آن نیز شرایط متفاوت باشد. امیدوارم این سریال در شرایط خوبی پخش شود و در شرایط خوبی هم دیده شود و مردم از دیدن آن راضی باشند. چرا که این مهمترین چیزی است که همه به دنبال آن هستند تا جایی که من خبر دارم سریال خوبی شده است و باید منتظر ماند و دید در زمان پخش چه اتفاقی برای آن رخ می‌دهد.

این خواننده درباره اجراها و فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی گفت: یکشنبه شب در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر روی صحنه رفتم. 13 و 18 بهمن ماه نیز در تهران کنسرت خواهم داشت و این کنسرت در اسفندماه نیز تمدید خواهد شد. همچنین در بهمن ماه کنسرت شهرستان‌ها را خواهم داشت که منتظر مجوزهای آن هستم و روزهای شلوغی را پشت سر خواهم گذاشت.

وی ادامه داد: در حال آماده سازی یک تک آهنگ هستم که تلاش می‌کنم تا قبل از کنسرت‌هایم منتشر شود و اگر این اتفاق رخ ندهد اسفندماه منتشر خواهد شد.

حاجیلی در خاتمه اظهار کرد: ممنونم از دوستانم که به من اطمینان کردند و اجازه دادند تا این کار را تجربه کنم. از تک‌تک عوامل این سریال نیز بسیار ممنونم، چرا که اگر کمک آن‌ها نبود برای من کار بسیار سخت می‌شد. بخصوص از حامد عنقا که من را پذیرفت و اطمینان کرد تا بتوانم در این سریال حضورداشته باشم کمال تشکر رادارم و امیدوارم مردم نیز سریال را ببینند و از آن راضی باشند.

 

 

استرس تلویزیون جشنواره بین المللی دوربین عشق
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین