کد خبر: 71935 A

مهران رجبی

مهران رجبی: تو دل برو هستم که همه جا حضور دارم!

مهران رجبی: تو دل برو هستم که همه جا حضور دارم!

مهران رجبی به انتقادها از او در خصوص حضورش در برنامه‌ها و محافل مختلف واکنش نشان داد.

ایران آرت: مهران رجبی در طول یکی دو سال گذشته در برنامه‌ها و مراسم‌های مختلفی حضور داشته است. این بازیگر در گفت‌وگو با ایرنا می‌گوید دلیل این موضوع به تو دل برو بودن او برمی‌گردد!

مهران رجبی در این گفت‌وگو عنوان کرده است: در هر جمعی بگو و بخند خوبی دارم، هیچ وقت تلخ نبودم. فکر می‌کنم اگر مهران رجبی تو دل برو نبود همه جا نبود. چون دوستش دارند و همه جا او را دعوت می‌کنند، تصورم این است و اصلا هم نمی‌خواهم شکسته‌نفسی کنم.

این بازیگر گفت: بگو بخند دارم، مگر این‌که دعوایی شود و رگ تلخی‌ام بیرون بزند. این را تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها می‌دانند و اگر سوال کنند همه را می‌گویم، اگر کسی را در فیلمی استفاده کرده‌اند ولی فضا را خراب کرده است دیگر از او استفاده نمی‌کنند؛ کارها را خوب انجام دادیم و یک بار هم پیش نیامده که در عمر بازیگری‌ام طلبم را از تهیه‌کننده‌ای با غُر زدن بگیرم.

این بازیگر درباره دستمزدهایش گفته است: دستمزدهایی که می‌گیرم خوب، استاندارد و معقول است، اما پیش آمده که دستمزدم از پروژه‌ای را بعد از دو و نیم سال گرفته‌ام. فقط شاید اگر مقداری دیر شود به تهیه‌کننده بگویم کار تو توهین‌آمیز است. بچه‌های ۶ساله هم اگر دعوا کنند بدتر از این را می‌گویند.

 

مهران رجبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین