کد خبر: 7520 A

مهران احمدی: دلال خوبی هستم!/ یک نفر مافیای سینما تمام بازیگران را انتخاب می‌کرد

مهران احمدی: دلال خوبی هستم!/ یک نفر مافیای سینما تمام بازیگران را انتخاب می‌کرد

نقش‌های متوسط و زیر متوسط بازی کردم که نتیجه‌اش یک ماشین شاسی‌بلند و یک خانه شد.

ایران آرت: برنامه «دورهمی» شب گذشته با حضور مهران احمدی - بازیگر سینما و تلویزیون - روی آنتن شبکه نسیم رفت و او درباره حرفه بازیگری و نقش‌هایی که تاکنون بازی کرده است، سخن گفت.

این بازیگر درباره حرفه بازیگری گفت: من بعد از ناموس و وطن این حرفه برایم جدی‌ترین کار دنیاست و ۲۵ سال از عمرم را صرف این کار کرده‌ام و شبی را بدون بازیگری سپری نکرده‌ام. به همین دلیل وظیفه خود می‌دانم که از این حرفه مراقبت کنم و برایم جدی است.

او با اشاره به بازیگران نسل‌های گذشته گفت: من فکر می‌کنم نسل گذشته در حرفه بازیگری دغدغه‌مندتر بوده‌اند. هر چه زمان می‌گذرد این حرفه سهل‌تر می‌شود. ما آخرین نسلی هستیم که بقای جدیت در ما نمایان است. مردم به بازیگری نگاه سرگرمی دارند اما ما که داخل این حرفه هستیم برایمان جدی است.

به گزارش ایسنا، احمدی با بیان اینکه چه کارهایی جز بازیگری بلد است، ادامه داد: من اگر زمانی به هر دلیلی بازیگری را کنار بگذارم آشپز و دلال خوبی هستم و می‌توانم معاملات را به راحتی جوش بزنم.

او افزود: من خودم را کارگر یک نقش می‌دانم و باید برای بازی در یک نقش عرق ریخت. من ساعت‌ها راه می‌روم و به نقشم فکر می‌کنم. زمانی که نقش بهبود فریبا را بازی می‌کردم یک هفته زودتر از شروع نقشم به شیرگاه مازندران رفتم و میان مردم رفت و آمد داشتم تا لهجه و فرهنگ آنها را یاد بگیرم.

بازیگر سریال پایتخت درباره کارنامه هنری خود بیان کرد: من کارنامه بدی ندارم اما نقش‌های متوسط و زیر متوسط بازی کردم که از برخی از آنها پیشمانم. من همیشه حواسم جمع بوده و فرصت کم‌کاری نداشتم. گاهی به خودم سخت گرفتم و فیلمی را بازی کردم و پول آن را نیز دریافت کردم اما بعد از ایفای نقش افسرده شدم و گفتم که چرا این فیلم را بازی کردم و دو هزار صفحه کتاب خواندم تا حالم بهتر شود اما نتیجه‌اش یک ماشین شاسی‌بلند و یک خانه شد.

او با اشاره به مافیای سینما، تلویزیون اظهار کرد: سینما و تلویزیون مافیا دارد و من ۱۵ سال است که در سینما هستم و مشاهده می‌کنم که این مافیا هر دوره شکل‌های متفاوتی دارد. معلوم است که شما به عنوان عامل یک فیلم یا سریال به نزدیکان خود بیشتر اهمیت می‌دهید. در دوره‌ای ما یک فرد را داشتیم که می‌گفتند تمام بازیگران را او انتخاب می‌کند. اما در حال حاضر شکل آن تغییر کرده است. من به دلیل اینکه حرفه‌های دیگری هم بلد هستم دغدغه این مساله را ندارم.

او ادامه داد: برخی افراد هستند که اگر من زمانی بیکار هم باشم با آنها کار نمی‌کنم. آن افراد شاید با ارزش‌ترین رفیق من باشند اما کار مقوله‌اش جدا است.

مهران احمدی درباره بهترین بازیگرانی که با آنها همکاری داشته است، گفت: من زمانی که فیلم نفس را بازی کردم به این نتیجه رسیدم که بچه‌ها بازیگران خوبی هستند و همچنین مهدی هاشمی بهترین کسی بود که با او همبازی شدم و پرویز پرستویی فرد دیگری است که زمانی که به چشمان بانفوذش نگاه می‌کنی در آنها ذوب می‌شوی. در تئاتر با سیامک صفری، بهرام افشاری و هوتن شکیبا همبازی بودم. در میان خانم‌های بازیگر نیز پانته‌آ بهرام و مریلا زارعی از بهترین‌ها هستند.

 

سریال پایتخت برنامه دورهمی مهران احمدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین