کد خبر: 8763 A

وقتی شارلیز ترون هم حریف هری استایلز نشد

وقتی شارلیز ترون هم حریف هری استایلز نشد

هری استایلز، عضو گروه محبوب وان‌دایرکشن، یکی از بازیگران فیلم تازه کریستوفر نولان است

ایران‌آرت: در هفته ای که درخشش فیلم تازه نولان ادامه یافت، شارلیز ترون نتوانست تماشاگران را به سینما بکشاند و «ایموجی»های مشهور در صحنه سینما ضعیف عمل کردند.
فیلم تازه کریستوفر نولان در دومین هفته اکران همچنان بی رقیب پرفروش ترین اثر سینمای آمریکا است. «دانکرک» هفته گذشته با افت فروش ۴۴ درصد بیش از ۲۸ میلیون دلار به دست آورد تا خیلی زود مرز ۱۰۰ میلیون دلار فروش را در آمریکا پشت سر بگذارد.
فیلم به غیر از آمریکا در ۶۲ کشور دیگر اکران شد، در آن ها بیش از ۴۵ میلیون دلار بلیت فروخت. به این ترتیب فروش جهانی «دانکرک» پس از دو هفته به بیش از ۲۳۴ میلیون دلار رسید. فیلم تازه نولان روایت گر یکی از مهم ترین رویدادهای جنگ جهانی دوم است که در آن نزدیک به ۴۰۰ هزار سرباز نیروهای متفقین از محاصره آلمانی ها گریختند.

هری استایلز، عضو گروه محبوب وان‌دایرکشن، یکی از بازیگران این فیلم است.
انیمیشن «ایموجی» محصول تازه کمپانی سونی در نقطه مقابل «دانکرک» در هفته نخست اکران توفیقی نداشت و با فروش ۲۵ میلیون دلاری نتوانست انتظارات را برآورده کند. البته سونی اکران «ایموجی» را با توجه به بودجه ۵۰ میلیون دلاری فیلم موفقیتی بزرگ می داند.
در انیمیشن «ایموجی» که در دنیای شکلک های مشهور اینترنتی روی می دهد، تی جی میلر صداپیشه شخصیتی به نام جین است که در سرزمین تکستپولیس زندگی می کند. او همراه رفقایش دنبال یافتن کدهایی هستند که آن ها را به زندگی عادی بازمی گرداند. آن ها در این راه به ناجیان دنیا تبدیل می شوند. دیگر صداپیشگان این انیمیشن جی تی آستین، جنیفر کولیج، کریستینا آگوییلرا، سوفیا ورگارا و پاتریک استوارت هستند.
شارلیز ترون در «بلوند اتمی» بار دیگر بر پرده سینما ظاهر شد اما در گیشه با اقبال چندانی روبه رو نشد و به فروش ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلاری اکتفا کرد. فیلم در دیگر کشورها از جمله روسیه نیز اکران شد اما در آن ها نیز بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار نصیبش نشد.
«بلوند اتمی» به کارگردانی دیوید لیچ با اقتباس از کتاب  مصور «سردترین شهر» ساخته شده است. داستان فیلم در روزهای پایانی جدایی میان آلمان شرقی و غربی روی می دهد و روی زندگی جاسوس سرویس اطلاعاتی انگلستان تمرکز دارد. جیمز مک آووی، جان گودمن، تیل شوییگر، ادی مارسن و توبی جونز دیگر بازیگران «بلوند اتمی» هستند که ۳۰ میلیون دلار صرف ساخت آن شده است. «بلوند اتمی» از معدود فیلم های اکشن است که شخصیت قهرمان آن زن است.

 

 

کریستوفر نولان شارلیز ترون هری استایلز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین