کد خبر: 9660 A

پریناز ایزدیار از عشق های مختلف زندگی‌اش گفت

پریناز ایزدیار از عشق های مختلف زندگی‌اش گفت

بازیگر سریال پر طرفدار شهرزاد در مراسم رونمایی از قسمت دهم این مجموعه درباره عشق های مختلف زندگی اش گفت.

ایران آرت: پریناز ایزدیار در مراسم رونمایی از قسمت دهم سریال شهرزاد با تاکید بر اینکه تا به حال عاشق شده است، گفت: عشق برای من به شکل‌های مختلفی تعریف می‌شود، عشق به مادر، پدر، خواهر و برادر؛ به همین دلیل من خیلی عاشق شده‌ام!

قسمت دهم از فصل دوم شهرزاد یکشنبه شب (پنجم شهریورماه) با حضور پریناز ایزدیار و امیرحسین فتحی در پردیس کورش رونمایی شد و علاقمندان چند ساعت قبل از عرضه عمومی، به تماشای این قسمت نشستند.

در مراسم پیش از آغاز نمایش این قسمت، پریناز ایزدیار که نقش شیرین را در سریال بازی می‌کند، روی سن حاضر شد و  با تاکید بر اینکه تا به حال عاشق شده است، گفت: عشق برای من به شکل‌های مختلفی تعریف می‌شود، عشق به مادر، پدر، خواهر و برادر؛ به همین دلیل من خیلی عاشق شده‌ام!

امیرحسین فتحی هم با ابراز خرسندی از حضىور در بین مخاطبان شهرزاد، اظهار کرد: امیدوارم که از این قسمت سریال لذت ببرید. از اینکه برای دیدن یک از سریال به سینما آمدید، تشکر می‌کنم و خوشحالم در کنار شما آن را می‌بینم. علاقه‌مندان زیادی برای تماشای  قسمت نهم سریال شهرزاد و همچنین دیدار با پریناز ایزدیار و امیرحسین فتحی در پردیس کورش حضور پیدا کرده بودند. این قسمت در سه سانس  ۲۲، ۲۲:۳۰ و ۲۳:۱۵ به نمایش درآمد.

مانند هفته‌های قبل، شهرزادی‌ها قبل از ورود به سالن، یک شاخه گل رز از عوامل فیلم هدیه گرفتند.

 قسمت جدید سریال شهرزاد از دوشنبه 6 شهریور عرضه شد.

بازی پدر درآمد عشق کورش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین